Problemen bij het afspelen van dvd's

Pagina: 1
Acties:

• Tommelsch
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-01 12:38
Hoi,

Probleem:
Bij het afspelen van DVD films heb ik happerend geluid en bewegingen lopen blokkerig...

Feiten:
p4 1200, 128mb geforce4, 256 geheugen, SB live!, Win XP

Verhaal:

Heb de dvd-rom 3 maand geleden gekocht. Kreeg um eerst niet aan de praat uiteindelijk is het wel gelukt. Hij speelt cd-rom en muziek cd's goed af, maar dvd's niet (zie probleem) goed. Dacht dat het aan mijn hardware lag dus ik heb een een andere video en geluidskaart geprobeert. Dit mocht niet baten... Heb ook verschillende programma's dvd-spelers geprobeerd. Dit alles mocht niet baten...

Hellup?

tom

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Tja, aan de hand van je specs zou ik zeggen dat het geen probleem zou mogen zijn.
Welke player(s) heb je geprobeerd?
PowerDVD 4.0(XP) werkt, vind ik zelf, erg goed, zeker met iets minder krachtige systemen onder XP.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

En zit je dan met 100% CPU verbruik? Staat de DMA wel ingeschakeld? Kijk eens in de FAQ van dit subforum onder "Mijn CD/DVD lezer/brander werkt niet goed onder Windows voor meer tips en oplossingen :)

Verwijderd

je moet ook geen brakke hardware kopen :P

• Tommelsch
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-01 12:38
heb al allerlei verschillende programma's geprobeerd (Powerdvd en Win DVD) niks mocht baten... DMA staat ingeschakeld.. Heb hem ook geprobeerd bij een vriend van mij daar werktíe wel goed... Ligt dus echt aan mijn systeem...

"En zit je dan met 100% CPU verbruik?" - Balus C - Dat weet ik niet waar baseer jij op dat ik 100% CPU zit? Is dat goed of slecht?

Ga in ieder geval op het subforum kijken maar misschien kunnen jullie me nog helpen?

Alvast bedankt Tom