Weet iemand hoe je een plaatje kan uitlijnen in een tekst, zodat de tekst erom heen loopt? Zowel de tekst als de naam van het plaatje komen uit een MYSQL database.
Ik heb nu het volgende:
Met deze code lukt het wel om het plaatje te laten uitlijnen in de tekst, alleen is het probleem dat ik de eerste letter van het bericht <b>bold</b> wilde hebben, wat groter en een andere kleur. Dus ik dacht....laten we dat eens in de database gaan invoeren als:
Ik krijg nu keurig het plaatje te zien, rechts in de tekst, maar ineens zonder kleur, en de grootte werkt ook niet meer, terwijl dit wel ging toen ik dat plaatje er nog niet in had gezet.
Iemand enig idee hoe dit kan, en hoe ik het eventueel op kan lossen?
Bedankt,
Ik heb nu het volgende:
code:
1
2
3
| <td>
<?php echo "[img]\"/news/images/$image\"[/img]
<?php echo $news["news_short"]?> </td> |
Met deze code lukt het wel om het plaatje te laten uitlijnen in de tekst, alleen is het probleem dat ik de eerste letter van het bericht <b>bold</b> wilde hebben, wat groter en een andere kleur. Dus ik dacht....laten we dat eens in de database gaan invoeren als:
code:
1
| <font size=5, color=#45433><b>D</b></font>it is de tekst voor het nieuwsbericht. |
Ik krijg nu keurig het plaatje te zien, rechts in de tekst, maar ineens zonder kleur, en de grootte werkt ook niet meer, terwijl dit wel ging toen ik dat plaatje er nog niet in had gezet.
Iemand enig idee hoe dit kan, en hoe ik het eventueel op kan lossen?
Bedankt,
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2003 18:32 ]