Hai 
Ik heb dus net Gentoo geinstalleerd
Ik heb dus nu 1 dag lopen compilen en alles lijkt tip top. Eerst wat kleine probleempjes met booten (door dev/hda3 in te tikken in GRUB ipv /dev/hda3)
maar dat was al snel opgelost. Daarna kreeg ik hem een keer geboot met de melding dat alles read-only was. Niet al te goed dus. Na een reboot gaf hij aan dat mijn partitie corruptions had en dat er een rebuild-tree nodig was. Ik mijn install-cd van Gentoo er weer in gedaan:
reiserfsck --rebuild-tree /dev/hda3
Na een minuutje of 2 pruttelen was het klaar. Weer gereboot, maar hij BLIJFT aangeven dat er een rebuild-tree nodig is. Doe ik iets heel erg verkeerd?
Volgens reiserfsck --check /dev/hda3 zijn er geen corruptions op mijn partitie. Ik gebruik de kernel-2.4.20-gaming-r3, daar zou die ReiserFS implementatie toch goed in zijn?
Ik heb dus net Gentoo geinstalleerd
reiserfsck --rebuild-tree /dev/hda3
Na een minuutje of 2 pruttelen was het klaar. Weer gereboot, maar hij BLIJFT aangeven dat er een rebuild-tree nodig is. Doe ik iets heel erg verkeerd?
Volgens reiserfsck --check /dev/hda3 zijn er geen corruptions op mijn partitie. Ik gebruik de kernel-2.4.20-gaming-r3, daar zou die ReiserFS implementatie toch goed in zijn?
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2003 18:39 ]