Toon posts:

[XP] van CD ISO's 1 DVD (ISO) maken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
k heb nu dus 5 CD ISO's op mn hd staan, en k zou ze graag op 1 DVD willen hebben (bootable dus) heb ik even gegoogled en daar kom ik alleen een manual tegen die het in linux zelf beschrijft, en ik werk momenteel nog met WinXP, ook heb ik al even de search gebruikt waar ik ook weinig kon vinden...
weet iemand hoe ik dit kan doen in windows? of een linkje er naartoe?

Verwijderd

Wat heb je zoal geprobeerd?

Waar wijkt die manual die je gevonden hebt (post eens een linkje svp.) af op Linux tov. Windows?

Waar loop je vast?

/offtopic
het underscoren van een woord wordt door velen aangezien voor een hyperlink, en komt derhalve niet_vriendelijk over wanneer blijkt dat je niet kunt klikken.

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Dit lijkt me, hoewel het over redhat-iso's gaat, nog niet een NOS probleem, maar een probleem met de software van je DVD-brander, en daarmee een SA-probleem.
NOS->SA

Verwijderd

Topicstarter
het probleem is niet zo zeer de data zelf en het bootgebeuren dat lukt me nog wel maar die ".discinfo" en andere losse bestandjes op de discs weet ik niet hoe ik die moet verwerken/vernaderen

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Misschien dat Daemon Tools je verder helpt?
Dit programma emuleert een cd- of dvd-drive en kan een cue/bin-, iso-, ccd-, bwt- en nrg-image van bijvoorbeeld een compact disc mounten. Hierdoor is de inhoud te benaderen en eventueel naar de harde schijf te kopieren.
Ik vermoed dat het mogelijk moet zijn om te mounten naar de ISO op je DVD.

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Topicstarter
pven schreef op 05 oktober 2003 @ 10:18:
Misschien dat Daemon Tools je verder helpt?

[...]

Ik vermoed dat het mogelijk moet zijn om te mounten naar de ISO op je DVD.
deamon heb ik weinig aan, ik kan de ISO's ook gewoon uitpakken met winrar...
maar t gaat om die bestandjes waar de discinfo in staat die aangeven welke data op welke disc staat, die moeten aangepast worden dacht ik... alleen hoe?

hier is die info voor onder linux, kan er ff niet uit halen wat ik nou moet doen in windows... (gebruik ultraISO)

https://listman.redhat.co...002-October/msg00252.html

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2003 10:48 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nou... net een dvdtje gemaakt van de ISO's... begint met booten... ERROR: ISO Checksum incorrect.

eh... help? waar kan ik mn checksum aanpassen op die van mn dvd en hoe krijg ik die checksum (gokje MD5 van de ISO?)
Pagina: 1