Toon posts:

[driver] xp boot niet meer na installatie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na het installeren van de video driver voor mijn webcam de e-image mp3 players wil windows niet meer booten, en moet ik hem terugzetten naar een herstelpunt.

Het vreemde is dat deze driver geen problemen gaf toen ik msnm6.0 nog niet had geinstalleerd. De volgorde van installeren maakt niet uit, msnm6 gaat niet samen met die driver :S

Kan ik een andere driver gebruiken?

Ik heb ook al via de links in de faq gezocht (voor drivers) maar niets kunnen vinden

Afbeeldingslocatie: http://mam.ie/webstore2/media/cam1.jpg

• cyspoz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-07 08:00

cyspoz

Relaxed, het zijn maar 1 en 0

MSN6.0 Kan wel degelijk hier voor problemen zorgen. Bij mijn weten heeft MSN 6 namelijk nogal een uitgebreide mogelijkheid om via je webcam te communiceren met andere MSN gebruikers. Wat je kan proberen is om een andere driver te downloaden, ééntje die nieuwer is. Of je uninstalled MSN6, installeerd die driver en daarna installeer je MSN weer.

Verwijderd

Topicstarter
dat heb ik allemaal al geprobeerd, en het vreemde is dat een andere driver onvindbaar is. Daarom vraag ik ook of ik een driver van een ander merk zo kunnen gebruiken

Verwijderd

Topicstarter
*kick* als dit echt onmogelijk is hoor ik het ook graag, alle ideëen zijn welkom