iemand ervaring met de lg WE32Q10IP?

Pagina: 1
Acties:

• intuliegend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-04-2024

intuliegend

Wist ik wel....

Topicstarter
maybe beetje vage titel maar wist ff niet hoe ik het neer moest zetten.
Ik wilde deze tv graag aanschaffen maar kan er niks over vinden, bij google alleen 1 foto'tje maar geen reviews en ook in de newsgroups helemaal niks..

hij is behoorlijk prijzig dus wil er wel even wat meer van weten voordat ik hem aanschaf en kan niet even gaan kijken want adres is een end weg..is meer dan 1,5 uur rijden..

dus heeft iemand ervaring met deze tv? of zijn er forums waar ik iets over deze tv te weten kan komen?

((op de site van lg zelf www.lge.com staat ook niks :S ))

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

• richard_1st
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-08 09:12
(jarig!)
Ik heb geen ervaring met dit type, wel met een andere tv van lg (typenummer: CT-21Q61KEX ). Deze heb ik sinds vorige jaar juli en ik ben er echt heel erg tevreden over. Super TV. Ik ben sindsdien dan ook helemaal LG gek. LG heeft gewoon top producten. dus ik kan je LG in ieder geval aanraden. Info over deze kan ik je zo nie geven.

[ Voor 10% gewijzigd door richard_1st op 03-10-2003 16:01 ]

• intuliegend

intuliegend

Wist ik wel....

Topicstarter
sja ik moet zeggen dat ik nu overal een beetje heb rondgekeken en LG heeft eigelijk de mooiste dingen voor minder geld, het design van lg heeft wel iets weg van jvc het is alleen goedkoper :)

het gaat dus om deze tv:
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/WE32Q10IP.jpg

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

Verwijderd

Ik kan niet over dit type oordelen maar heb zelf enkele LG artikelen en kan zeggen dat je veel kwaliteit krijg voor het geld wat je neer moet leggen.

• intuliegend

intuliegend

Wist ik wel....

Topicstarter
zo even een kickje.

heb ondertussen nog wel iets op weten te zoeken op kieskeurig.nl ..daar zijn een aantal mensen tevreden over deze tv maar bij andere ging die na een tijdje kapot..
bron: http://www.kieskeurig.nl/...8FA81C125699A00608E97.htm

sja verdeelde meningen dus..nou weet ik het dus helemaal nie meer :)