OC tool voor GF2 GTS?

Pagina: 1
Acties:

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-05 17:08

collin

Who da man !!

Topicstarter
Weet iemand een freeware (liefst) OC tool voor Creative Geforce 2 GTS? Ik heb al de search gebruikt en een paar dingetjes geprobeerd die daaruit kwamen (coolbits.reg) maar het is me tot nu toe niet gelukt om hem te overklokken, althans, ik heb al Blastercontrol geinstalleerd en speed op 365 gezet, maar daar draait ie vet stabiel op en ik wil het geheugen gaan overklokken, maar ik kan dit dus niet met blastercontrol.

Iemand? Ik wil hoger komen in de 3dmarkscores wedstrijd >:) heb nu 7470 moet hoger kunnen >:)

Mijn iRacing profiel

• phemelrijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-08 21:00

phemelrijk

Wat is dat dan ?

Er zit toch een tweak programma op de cd ?

• Black_Adder
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-08-2025
Download powerstrip heb ik ook op me v7700 (zie sig)

download em hier

Powerstrip 3.0 BETA

liever geen beta?:

Powerstrip 2.78

greetz adder

edit:
TYPE SUX :( :r

• collin

collin

Who da man !!

Topicstarter
Update:

tnxs voor de powerstrip tip, het werkt perfect!! 3DMark score is nog verder omhoog gegaan :)

Mijn iRacing profiel

• collin

collin

Who da man !!

Topicstarter
Nog 1 vraagje: ALs ik met powerstrip de GPU speed verhoog boven de 365MHz van de kaart, dan zet hij hem meteen weer terug op 365. Hoger komt ie niet! Heeft iemand hem hoger gekregen dan 365? Hij draait nu bij mij stabiel op 225/365, maar ik wil hem dus nog wat hoger gooien.

[edit]
Heeft het misschien met Blastercontrol te maken? Daar kan dat schijfje voor GPU speed max. tot 365. Misschien dat dit veroorzaakt dat ie max. op 365 kan lopen.

Mijn iRacing profiel

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Knal eerst die blastercontrol er maar eens af. Ga naar http://www.nvidia.com en download de officiele reference drivers, dus de 6.31's. Blastercontrol verwijderen want geloof me de 6.31's zijn beter. Waarom?
Omdat met de reference drivers + de coolbit.reg je overklokt binnen de driver zelf. Ik heb alles al geprobeert maar de 6.31's + de coolbits.reg geeft bij mij de hoogste overklok + de hoogste 3d mark score.

Die-hard Brexiteer

Verwijderd

Kijk even op www.tweakers.net onder drivers en bios updates, bijna bovenaan staat een tooltje om je g-kracht te optimaliseren :)

• collin

collin

Who da man !!

Topicstarter
roger

10 4

will do

LOL :+

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

Ik zie net dat hij wel erg veranderd is. :( vond de oude beter ook al was hij minder overzichtelijk.

Kunt beter een versie pakken die wat verder naar beneden staat in het rijtje :)

Hier een link naar versie 1.0 beta 2.1
www.tweakers.net/meuktracker.dsp?ID=370

en hier een link naar versie 1.0 beta 3
www.tweakers.net/meuktracker.dsp?ID=384
Pagina: 1