Een tijdje geleden heb ik voor een klant van ons een website gebouwd, met daarop ronde knoppen gemaakt in Flash voor de navigatie.
Nu erger ik mij er al een tijdje aan, dat deze knoppen enkel in IE een transparante achtergrond hebben. In Netscape/Mozilla kreeg ik dat destijds niet voor elkaar.
Nu ben ik weer eens aan het rommelen geweest, en kwam er door middel van proberen achter dat ik met het attribuut "bgcolor" wel de kleur van de achtergrond kan aanpassen!
Dan moet het toch ook mogelijk zijn om de achtergrond transparant te maken?
Die achtergrond wil ik transparant hebben, omdat de achtergrond van de html-pagina een .jpg-afbeelding is, en dus niet een egale kleur heeft.
Iemand een idee of dit misschien toch mogelijk is?
Wellicht bestaat er een kleuraanduiding die synoniem is voor transparant?
Nu erger ik mij er al een tijdje aan, dat deze knoppen enkel in IE een transparante achtergrond hebben. In Netscape/Mozilla kreeg ik dat destijds niet voor elkaar.
Nu ben ik weer eens aan het rommelen geweest, en kwam er door middel van proberen achter dat ik met het attribuut "bgcolor" wel de kleur van de achtergrond kan aanpassen!
Dan moet het toch ook mogelijk zijn om de achtergrond transparant te maken?
Die achtergrond wil ik transparant hebben, omdat de achtergrond van de html-pagina een .jpg-afbeelding is, en dus niet een egale kleur heeft.
Iemand een idee of dit misschien toch mogelijk is?
Wellicht bestaat er een kleuraanduiding die synoniem is voor transparant?