• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-02 15:58
Hey mensen,

Ik heb zelf een quintezz XT6000Z1 maar ik hoor van verschillende mensen dat je hem beter verticaal dat horizontaal in de auto kunt hangen voor een betere detectie.

Iemand ervaring hiermee?

:7
Hoor graag jullie reacties

Who's general failure, and why is he reading my disk?

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-02 20:18
Schijnt idd beter te reageren als je 'm verticaal hangt ja.. Maar wat meestal meer problemen (lees:slechtere prestaties) veroorzaakt is een kou-werende voorruit (zoals ik in m'n peugeot heb).. Op een paar site staan ook foto's & uitleg hoe je de antenne in de gril kunt bouwen..

Pvouput live

• Soen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-07-2024
Krypt schreef op 03 oktober 2003 @ 14:47:
Schijnt idd beter te reageren als je 'm verticaal hangt ja.. Maar wat meestal meer problemen (lees:slechtere prestaties) veroorzaakt is een kou-werende voorruit (zoals ik in m'n peugeot heb).. Op een paar site staan ook foto's & uitleg hoe je de antenne in de gril kunt bouwen..
Heb je die site misschien voor ons ?

• mkleinman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:52

mkleinman

8kWp, WPB, ELGA 6

http://www.flitsservice.nl staat alles op .(zie oa het forum en techniek)

Dr. Quintezz is de bikkel die ze ombouwt.. ik heb zelf ook een Quintezz + gehad (dus vertikaal en extra hoorntje).

Ik heb nu ee nStinger Ventura + Hoorn in mijn auto. bevalt prima!

Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.

Verwijderd

Is een heel oud sprookje. Bij mij werkt het er iig niet beter, of liever gezegd minder slecht door.