Toon posts:

CS 1.6 latency probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gisteren tijdens CS-en een vreemd ping probleem tegen gekomen wat ik ook via een search niet kan oplossen. Gisteren samen ingelogd op UK2, hij in Amsterdam (planet basic adsl) ik in Leiden (xs4all basic adsl) Gamevoice open.
Mijn ping rond de 40~50 wat onder 1.5 ook het geval was. Die van mijn maat tussen de 200~3000. Onder 1.5 hadden we beiden ongeveer de zelfde ping. Buiten gamevoice had ie geen andere programma's lopen. Andere servers gaven het zelfde beeld. Daarna ff naar speedtest.nl en dat gaf weer een ping van 20 ms.
Alle settings zijn gelijk bij beide computers, beide lopen onder XP. Ok ik heb een AMD 1200 en hij een P2 500 MHZ maar onder 1.5 gaf dat geen problemen. Iemand?

Verwijderd

een van de bekende problemen van steam...heb k ook heel lang gehad...maar sinds vanmiddag doet iet eindelijk..er is dus nog hoop..

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad een dag later halverwege het gamen ging de ping ineens omlaag naar een steady 60 ms.

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-02 15:48
het zou is kunnen zijn dat steam constant kijkt voor updates. om dit uit te zetten start steam op ga naar games en druk dan met rechtermuisknop op je game en klik dan op properties. daar staat ergens automatic updates. kies don not automatically update this game.

bij mij werkte het.

het enigste waar ik dan last meej heb is dat steam deze instelling niet onthoud en steeds moet uitvoeren als ik steam start.

hopelijk helpt dit, suc6

D2 acc: *Mrboomblasterhc

• YoYoost
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-12-2025
mja ik heb ook het probleem van lag.
ik heb een vette pc met adsl basic en ik lag ook. aan de rates ligt et niet daar heb ik ook vet mee gekloot maar ik probeer die automatic update dinges te doen kijken of ik dan neit meer lag. Ik zal reporteren.

• YoYoost
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-12-2025
hmmmm ik heb nog steeds lag als ik die dingen uitzet :'(
Pagina: 1