Kingdom O Magic

Pagina: 1
Acties:

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
Sinds een tijdje probeer ik het spel Kingdom 'O Magic weer te installeren. Het is een oud spel [SCI, '96] en werkt dus niet helemaal. Bij het installeren moet je bijvoorbeeld een geluidskaart selecteren [en dat werkt natuurlijk niet.] maar je kan ook geen 'none' selecteren [en daardoor kan je ook niet installen.]

Op het internet kon ik absoluut niks vinden [los van enkele reviews,cheats en wat dingen die er niks mee te maken hebben.]

Als iemand dit spel kent, [het is zo'n beetje het beste Quest ooit..] en het aan de praat heeft gekregen op een moderne computer, hoor ik graag hoe ! [een website waar ze weten hoe dit op te lossen is ook welkom :P ]

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Oeh, dat spel heerst! Een briljante Lord Of The Rings parodie, zeer komisch :)

Maar het lukt mij ook niet om het op een recente computer werkend te krijgen, VMware biedt geen oplossing :(

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Hmmz, biedt VDMSound niet een oplossing? Emuleert dos/soundbalster geluid in XP

In de startpost van Forum- en Gamefaqs (*Update 23-06*) staat hoe het werkt en waar je het kunt krijgen (gewoon even om VDMSound zoeken in de startpost ;)).

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
Helaas, ik kom dan wel verder met de installer, maar het spel werkt nog steeds niet.

Gelukkig heb ik nog een 468 in de opslag samen met m'n boedel, dus misschien moet ik die dan maar eens tevoorschijn halen :D [lekker verkrampt achter een 14" scherm met veel gekraak..]

Ik zal in ieder geval ook nog verder zoeken, als ik hem aan de praat krijg laat ik het wel weten.

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

VMware zeg ik, vdmsound bedoel ik dus |:( Werkt hier ook niet. Compatibilitymodes schelen ook niks.

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!