Toon posts:

Internet via progje BLOKKEREN op bepaald tijdstip.

Pagina: 1
Acties:
  • 77 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ja ja het is zover, SittingDuck is UIT de denial fase en ziet in dat hij verslaafd is!

Nu komt er 22 oktober een tentamen aan en ik MOET minder internetten enkel ik KAN het niet. Ik speel te veel online RTCW en van mijn studie weet ik bij wijze van spreken alleen de naam :P

Nu zoek ik dus een programmatje welke dmv password (welke mijn vriendin dan kan instellen :P ) de internet toegang limiteerd. Niet alleen dus om 00:00, maar in blokken ofozo zodat ik studeren afwissel met computeren en andere zaken.

Ik zoek dus geen programma om bepaalde sites te blokkeren maar TOTALE internetverbinding mag plat.

Ik heb trouwens Kabel.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

I&T -> SA
Sterkte met je verslaving :+

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-08 15:44

Wekkel

De downloadkoning

Wees een vent en ga gewoon aan de keukentafel leren. Je horloge moet je gids zijn, use the force :)

• Indigo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-08 10:46

Indigo

NEE, ik ben niet blauw!

Trek de stekker er uit 8)7

De LabVIEW Guru

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Zit er geen slot op je meterkast?
Dan kun je de kabel er daar uit trekken en de sleutel aan je vriendin geven.

Who is John Galt?

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10:30

GaMbiNo

1337

justmental schreef op 03 October 2003 @ 13:43:
Zit er geen slot op je meterkast?
Dan kun je de kabel er daar uit trekken en de sleutel aan je vriendin geven.
Of nog beter....
Zet een tijdschakelaar op je modem, draai de deur van de meterkast op slot en geef deze sleutel aan je vriendin. :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik zeg toch verslaafd... :)

Als ik de stekker eruit zou trekken zit die er SNEL weer in hoor :P

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:44

Zoefff

❤ 

Ga gewoon ergens anders leren, en zet je computer tijdens het leren uit?

Niet lullig bedoeld, maar als je je er nu niet toe kan zetten om je computer uit te zetten, en ook daadwerkelijk gaat leren, dan kan je net zo goed geen studie doen toch? Je gaat later als je een baan hebt toch ook niet aan je vriendin (vrouw) om een paswoord op je computer vragen :?

Ik snap best dat je het moeilijk vind, ik vind het zelf soms ook best lastig om aan het leren te gaan, maar het is gewoon een bepaalde drempel waar je even overheen moet.

Koop desnoods zo'n tijdklok oid, en hang daar je kabelmodem aan? Dat is weer een extra drempel, waardoor je minder snel aan het internetten gaat denk ik.

Maar zoals ik al zei, computer helemaal uitzetten is het beste, en dat moet je ZELF doen. Als je dat niet lukt maakt het nix uit namelijk. Zet je vriendin een paswoord op je internet? Dan ga jij gewoon offline spelen, mark my words.....

Succes iig ermee!

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• Wekkel
  • Laatst online: 28-08 15:44

Wekkel

De downloadkoning

Je moet gewoon je pc uitzetten. Dat werkt bij mij het beste ;)

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-09 22:42
En als je geen internetverbinding hebt dan ga je vast niet wat anders op de computer doen 8)7

Verwijderd

Topicstarter
Thanks voor replys.
Ik ga ook wel op andere plaatsen studeren, maar dan game ik gewoon tot diep in d enacht en dan is het resultaat volgende dag => brak!

MINSTE wat ik dus wil is dat mijn internet verbinding WEG is om 00:00 ofzo.

Is daar iets tegen/voor te doen dmv software?

Verwijderd

Topicstarter
En nee, ik doe geen offline dingen, want enige dat ik leuk vind en doe is gamen eigenlijk, naast wat surfen/emailen wat ook online is.

• Indigo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-08 10:46

Indigo

NEE, ik ben niet blauw!

Op mijn router van Belkin kan je instellen geen internet verbinding voor een bepaald ipadres. Errug handig als je internet deelt met je zus ;)
Maak anders een account aan op je pc die geen internet heeft en geef je "normale" account een wachtwoord die alleen je vriendin of iemand anders kent. Veel succes :P

De LabVIEW Guru

• Aetje
  • Laatst online: 18-12-2025

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Netlimiter.com

Of 't met w8woord kan weet ik niet. Probeer anders eens I-Nanny en dergelijke te downen.

Vriendin de netwer/modemkabel onder hoede laten nemen is het best hier. Dit voorkomt ook de urge tot het hacken van dat "blokkeer"progje.

Forget your fears...
...and want to know more...

Verwijderd

Probeer Tiny Personal Firewall eens. Een rule om alles te blokken is vrij eenvoudig denk ik en je kunt er een wachtwoord opzetten. Hier bij tucows:

http://tucows.tiscali.dk/preview/195417.html

• GreyGhost
  • Laatst online: 05-09 17:32

GreyGhost

Het is een spook

We sturen wel even een aantal abuse mailtjes? Wie is je provider? Gegarandeerd een maand geen problemen met je verslaveing :)

For I am grey, between the darkness and the light

• Gompy58
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-04-2025

Gompy58

het valt wel, maar niet mee...

geef je modem aan je vriendin,......

ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09:20
Je bent echt verslaaft... Het verbaast me nog dat je een vriendin hebt, ik zou gek worden als mijn vriendin de hele dag achter de pc zou zitten! :X Dan zoek ik wel een andere...

Het zal wel echte liefde zijn... how sweet! O+

[ Voor 15% gewijzigd door BeZaX op 03-10-2003 14:57 ]

• Mr.B
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 08:55
Doe een opleiding waar je internet bij nodig hebt :)

Maakt soms wel eens een foto ...

Verwijderd

Topicstarter
Gompy58 schreef op 03 October 2003 @ 14:54:
geef je modem aan je vriendin,......
Ik wil WEL kunnen internetten dus afgeven tja...

Bijv. internet aan van 20:00 tot 0:00 ofzo. 4 uur gamen en toch hele dag om te studeren en genoeg tijd om op tijd naar bed te gaan.

• Alaksandus
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-09 08:10

Alaksandus

Vae puto deus fio

Jezus je hebt een vriendin en je bent verslaafd aan de computer, wat is hier verkeerd 8)7

Als ik jou was zou ik wel ergens ander aan verslaafd zijn B)

Maar hier zijn al wat topics over geweest, use the search zou ik zeggen en succes!!

[ Voor 22% gewijzigd door Alaksandus op 03-10-2003 15:18 ]

Als een god in Nijmegen.

Verwijderd

Topicstarter
Coronaextra schreef op 03 October 2003 @ 15:17:
Jezus je hebt een vriendin en je bent verslaafd aan de computer, wat is hier verkeerd 8)7

Als ik jou was zou ik wel ergens ander aan verslaafd zijn B)
Je kan toch meerdere verslavingen hebben :) alleen gaat dit topic op tweakers over mijn computer want anders zou er waarschijnlijk een slotje opkomen :P

• Neobahamuth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

Jaja, ik ken dat. Je vraagt een programma met paswoordbeveiliging die enkel je vriendin kent om je internet te limiteren en dan ga je de volgende dag lekker op zoek naar een crack om dat k*t paswoord te omzeilen ... :)

(als je tenminste een ECHTE verslaafde bent!)

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder

• Zoefff
  • Laatst online: 10:44

Zoefff

❤ 

Neobahamuth schreef op 03 October 2003 @ 15:24:
Jaja, ik ken dat. Je vraagt een programma met paswoordbeveiliging die enkel je vriendin kent om je internet te limiteren en dan ga je de volgende dag lekker op zoek naar een crack om dat k*t paswoord te omzeilen ... :)

(als je tenminste een ECHTE verslaafde bent!)
Inderdaad, dat probeerde ik met mn vorige post ook al duidelijk te maken.

Zo'n proggie is natuurlijk hardstikke makkelijk te omzeilen, gewoon wat veranderen in msconfig of andere opstartdingesten, en voilà, u kunt weer internetten ;)

Je moet echt bij jezelf beginnen. Gewoon sterk genoeg zijn, zo heel moeilijk is het niet hoor. Spreek desnoods iets met je ouders af (als je nog thuis woont) dat zij gewoon de stekker eruit trekken?

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Verwijderd

Topicstarter
Zo erg is het nou ook weer niet hoor alleen zou zo'n progje misschien helpen.
Grootste probleem zijn de nachtelijke uurtjes...

Verwijderd

Wrom gooi je de modem niet van een flat gebouw af, en spreek je met je vriendin af dat als je slaagt dat je een nieuwe krijgt :p

Verwijderd

Er schijnt aan afkickkliniek te zijn voor dit soord addicts 8)

• cold45
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-09 20:29

cold45

101101

je kan ook golden power/red bull/bullit gebruiken ipv die nachtelijke uurtjes...

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-08 10:13
ik dacht een handig antwoord te vinden hierzo, maar allemaal offtopic gelul...

• richard_1st
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-09 12:34
Naj ik vind het ook wel errug zielig als je een programmatje nodig heb om je van het internet af te houden. Dan zit er iets toch niet helemaal lekker!! En als ik je verhaal zo lees neem ik aan dat je samenwoon met je vriendin, dan heb je idd toch wel andere dingen aan je hoofd als online gamen. Wees verstandig!

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

je moet het zelf doen, maar om je te helpen kan je bijvoorbeeld SwitchOff gebruiken om je internet verbinding te laten verbreken of de computer te locken (en ervoor zorgen dat jij de pass van je account niet kent ;)) of zelfs gewoon uit laten zetten

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-09 21:36

mvds

Totally awesome!

Gewoon wilskracht kweken... :/ Je wilt het wel, maar je doet het niet... Oftewel, je wilt het gewoon niet...

Verwijderd

Als je nou je abbonnement eens niet betaalde...?

Hou je nog geld over ook

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Is mooi geweest zo :)

Je hebt nu enkele programma's gekregen waar je wat mee kan, en de discussie gaat steeds meer richting "het is zwak dat je geen wilskracht hebt", iets dat niet echt in SA past. Daarom doe ik hem maar dicht.

Veel succes met je studie verder :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.