Toon posts:

Welke videokaart kan de Resolutie 1366X768 aan?

Pagina: 1
Acties:
  • 61 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben voor een plasma breedbeeldscherm op zoek naar een videokaart die de resolutie 1366x768 aankan. Ik heb al gezocht maar het lijkt niet te bestaan. Iemand??

Verwijderd

Dat zal ook aan je beeldscherm liggen denk ik welke resoluties je videokaart kan ondersteunen.

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:03

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

daar zijn progjes voor... En naar mijn idee kan dat met vrijwel alle videokaarten...
@jeroen2000... Hij is opzoek voor een plasmascherm... Ervanuitgaande dattie dan de native resolutie van dat scherm aan wil sturen, heeft TS er waarschijnlijk al over nagedacht of zijn beeldscherm dat aankan...

edit: zoek eens op powerstrip
edit2: moet je denk ik wel een grafische kaart hebben die in iedergeval hogere resoluties kan weergeven.

[ Voor 20% gewijzigd door MikeyMan op 03-10-2003 13:40 ]

Verwijderd

Een matrox Pharillia moet dat toch wel kunnen? Een beetje Geforce ook wel, zolang de monitor het kan.

Verwijderd

MikeyMan schreef op 03 October 2003 @ 13:39:
daar zijn progjes voor... En naar mijn idee kan dat met vrijwel alle videokaarten...
@jeroen2000... Hij is opzoek voor een plasmascherm... Ervanuitgaande dattie dan de native resolutie van dat scherm aan wil sturen, heeft TS er waarschijnlijk al over nagedacht of zijn beeldscherm dat aankan...

edit: zoek eens op powerstrip
edit2: moet je denk ik wel een grafische kaart hebben die in iedergeval hogere resoluties kan weergeven.
Daarom denk ik dat als het beeldscherm dat aan kan (wat dus het geval is) dat dus ook de videokaart dat in principe toch wel aan zou kunnen.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
het programma rage 3d voor ati kaarten ondersteund die resolutie

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Powerstrip bijvoorbeeld ook. Gebruik dat soort tooltjes dus en ga ajb even zelf op zoek voordat je een topic opent :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.