Abit KT7-RAID lekkende condesatoren?

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• i_like_scotland
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-10-2025
Hoi, ik kan goedkoop aan een Abit KT7-RAID bordje komen met cpu en zo er bij, maar ik weet dat de vroegere bordjes van MSI, Epox en Abit last konden hebben van lekkende elco's/condensatoren. Hoort dit bordje ook tot deze catagorie?

Verwijderd

Je kan het duidelijk zien, dus kan niet gewoon even kijken voordat je hem koopt. Ik heb het idee als er nu nog weinig te zien is, je een grote kans hebt dat je er geen last van gaat krijgen....

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-08 18:39

mvds

Totally awesome!

Verwijderd schreef op 03 October 2003 @ 12:33:
Je kan het duidelijk zien, dus kan niet gewoon even kijken voordat je hem koopt. Ik heb het idee als er nu nog weinig te zien is, je een grote kans hebt dat je er geen last van gaat krijgen....
Helaas gaat dat niet op.

Het bordje kan gewoon op de plank hebben gelegen. En die dingen gaan vaak pas lekken als je het bordje gebruikt. Het is dus zeer zeker wle mogelijk dat ie er later nog last van krijgt. En ik raad de TS aan om eens de search te gebruiken of op google rond te kijken ipv dat van ons te verwachten dat voor hem te doen.

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-08 13:28
Ik heb een half jaar met dat bordje gedraaid, en heb nergens last van gehad.
Niet dat 1 ervaring representatief is, maar toch. Beter iets dan niets... :)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Je kunt de FAQ ook op de omgekeerde manier gebruiken. Je wilt dus hangen en opstartproblemen vóórkomen? Lees dit dan door: Hangen en Opstartproblemen troubleshooter :)

Voor de rest had je ook de GoT-search kunnen gebruiken.
[search=kt7 lekkende condensatoren]

Dit topic is gesloten.