Toon posts:

Compushop in/rond Maastricht

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Woon sinds begin academisch jaar in centrum maastricht, en heb een nieuwe hub/switch nodig. Heb een echt studendenbudget, dus moet zo goedkoop mogelijk. Vroeg me af wat de mogelijkheden waren in/rond maastricht. Weet iemand goedkope winkels in de stad zelf? Of kan ik beter uitwijken naar het buitenland (duitsland)? Heb helaas geen auto tot me beschikking, dus winkel moet (makkelijk) te bereiken zijn met fiets/ov.

• mentalmadnizz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:50

mentalmadnizz

Deze nick was hip in de 90's.

Je kunt De Regenboog Computers proberen, die zijn best goedkoop, de service weet ik niet, want ik ben alleen in de vestigingen in Sittard en Heerlen geweest.

Turbo Turbo!! | www.analogaudio.nl

Verwijderd

www.paradigit.nl (zitten in maastricht)
regenboog is best ok geloof ik.

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Verwijderd

Regenboog (www.regenboog.net) is ERG duur. Vergelijk maar eens wat met de pricewatch.

Paradigit zit tussen bieb en bonnefantenmuseum en prijzen kun je zien op www.paradigit.nl

Verwijderd

Je hebt in Maastricht:

Paradigit
Regenboog
Elcom
Home-fun

Als ik moest kiezen (doe toch zowiezo nooit zaken met deze tenten) dan zou het Paradigit worden, puur alleen omdat zij de meest degelijk uitstraling hebben ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2003 13:34 ]

• djeejdjeej
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-05 13:44
http://computer.pagina.nl/
kun je eens kijken, ben aan de hand van die pagina bij een PC winkel in Beek terechtgekomen om Arctic Ceramique koelpasta te kopen voor 2,50 euro :)

Verwijderd

Als je aan de universiteit Maastricht studeert, kun je 5% korting krijgen bij Paradigit (m.u.v. laptops).

Verwijderd

djeejdjeej schreef op 03 October 2003 @ 13:36:
http://computer.pagina.nl/
kun je eens kijken, ben aan de hand van die pagina bij een PC winkel in Beek terechtgekomen om Arctic Ceramique koelpasta te kopen voor 2,50 euro :)
Het moet http://www.winkel-computer.pagina.nl zijn ;)

• EXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-05 18:19

EXX

EXtended eXchange

Als je het echt goedkoper wilt hebben ga je even naar Aken. Zonder auto vanuit Maastricht is dat wel knudde. Eerst moet je in Heerlen zien te geraken en dan met de trein of bus naar Aken. Voor een simpele hub of switch loont zich dat niet.

For it is the doom of men that they forget...           Huidige en vroegere hardware specs         The Z80 is still alive!

Verwijderd

EXX schreef op 03 October 2003 @ 15:08:
Als je het echt goedkoper wilt hebben ga je even naar Aken. Zonder auto vanuit Maastricht is dat wel knudde. Eerst moet je in Heerlen zien te geraken en dan met de trein of bus naar Aken. Voor een simpele hub of switch loont zich dat niet.
Je bent gek, je pakt toch gewoon de Interliner op het station, dan ben je in Aken in no-time. Hoef je niet perse naar Heerlen voor toe te gaan ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 oktober 2003 @ 13:33:
Je hebt in Maastricht:

Paradigit
Regenboog
Elcom
Home-fun

Als ik moest kiezen (doe toch zowiezo nooit zaken met deze tenten) dan zou het Paradigit worden, puur alleen omdat zij de meest degelijk uitstraling hebben ;)
Klopt.. ik woon zelf in Maastricht en ik kan je zeggen dat ze bij de Regenboog altijd erg onvriendelijk zijn.. Paradigit is gewoon de allerbeste!

• EXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-05 18:19

EXX

EXtended eXchange

Verwijderd schreef op 03 October 2003 @ 15:10:
[...]

Je bent gek, je pakt toch gewoon de Interliner op het station, dan ben je in Aken in no-time. Hoef je niet perse naar Heerlen voor toe te gaan ;)
O, gaat dat tegenwoordig zo. Tsja, ik woon niet in Maastricht, maar in Spaubeek, en dan is het gewoon met de auto even de A76 op en klaar. Ga overigens wel vaker spullen in Aken halen, kort geleden nog een 80 GB Seagate Barracuda voor 77 euro. Bij de lokale computerboer was ie 92 euro.

[ Voor 33% gewijzigd door EXX op 03-10-2003 15:17 ]

For it is the doom of men that they forget...           Huidige en vroegere hardware specs         The Z80 is still alive!

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
ww.vtsystems.nl Zijn best goedkoop en wordt voor je gebracht in en rond maastricht :)

• Y0ur1
  • Niet online
YT-Croc schreef op 03 oktober 2003 @ 15:17:
www.vtsystems.nl Zijn best goedkoop en wordt voor je gebracht in en rond maastricht :)

• Y0ur1
  • Niet online
...

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:12

LopeZ

Too much is never enough

Zie shopsurvey, kan je op plaatsnaam kijken
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.