Specs:
Epox kta3+ pro @ 266 Mhz
Amd athlon 1333 Mhz
512 mb sdram Kingston 133 Mhz
SB live
Liteon cdrw
Pioneer dvd
Maxtor 3 stuks: 1 * 20 gb en 2 * 60 gb udma 5 allen
rest n.v.t.
Verdeeld in : 1 * 20 GB, 1*60gb op primary IDE
Cdrw en dvd op tweede primary port (IDE)
3e maxtor disk 60 gb op raid port controller als disk 1
Sinds gisterochtend heb ik wat problemen met mijn primary hdd, de 20 gb maxtor. Soms bij het booten zag de IDE controller de disk niet. Na 2 keer proberen (uit/aan) wel weer. Na opnieuw booten waren mijn driveletters veranderd. Normaal was het C, D, E voor de HDD's. Nu was het C,D en G geworden. De DVD is nu E en de cdrw is nu Y?
Ik heb dit al eens eerder meegemaakt en dus open ik computermanagement en wil logical disk manager starten. Deze geeft nu de fout cannot start -
no such interface supported.
Onderin in statusbalk staat dan..cannot connect to logical diskmanager
De 2 betreffende services zijn wel gestart, ook al een herstart (ook de pc natuurlijk). Helaas nog geen resultaat. So please advise
Epox kta3+ pro @ 266 Mhz
Amd athlon 1333 Mhz
512 mb sdram Kingston 133 Mhz
SB live
Liteon cdrw
Pioneer dvd
Maxtor 3 stuks: 1 * 20 gb en 2 * 60 gb udma 5 allen
rest n.v.t.
Verdeeld in : 1 * 20 GB, 1*60gb op primary IDE
Cdrw en dvd op tweede primary port (IDE)
3e maxtor disk 60 gb op raid port controller als disk 1
Sinds gisterochtend heb ik wat problemen met mijn primary hdd, de 20 gb maxtor. Soms bij het booten zag de IDE controller de disk niet. Na 2 keer proberen (uit/aan) wel weer. Na opnieuw booten waren mijn driveletters veranderd. Normaal was het C, D, E voor de HDD's. Nu was het C,D en G geworden. De DVD is nu E en de cdrw is nu Y?
Ik heb dit al eens eerder meegemaakt en dus open ik computermanagement en wil logical disk manager starten. Deze geeft nu de fout cannot start -
no such interface supported.
Onderin in statusbalk staat dan..cannot connect to logical diskmanager
De 2 betreffende services zijn wel gestart, ook al een herstart (ook de pc natuurlijk). Helaas nog geen resultaat. So please advise
[ Voor 12% gewijzigd door wvkreg op 05-10-2003 10:18 ]