Ik vroeg me af wat jullie motivatie is voor het spelen van games al dan niet op een console of op de pc.
Waarom game je juist op een pc/console?
Zou je ooit overstappen naar een ander platform?
Speel je games op allebei?
Kortom, geef hier je motivatie en visie op het gamen met een console danwel pc.
Ik game zelf op een ps2, ik heb eigenlijk nooit games gespeeld op een pc omdat er altijd gezeik was/is met specs (vond ik dan, hoeft natuurlijk niet voor iedereen op te gaan). Ook vind ik het niet relax om met keyboard+mouse te spelen. Ja, ik weet dat je ook gamepads kan aanschaffen, echter blijft voor mij het gevoel hangen dat ik "aan het computeren" ben. Geef mij maar een console, zodat ik ook lekker het gevoel heb "echt" aan het gamen te zijn.
Wat jullie?
Waarom game je juist op een pc/console?
Zou je ooit overstappen naar een ander platform?
Speel je games op allebei?
Kortom, geef hier je motivatie en visie op het gamen met een console danwel pc.
Ik game zelf op een ps2, ik heb eigenlijk nooit games gespeeld op een pc omdat er altijd gezeik was/is met specs (vond ik dan, hoeft natuurlijk niet voor iedereen op te gaan). Ook vind ik het niet relax om met keyboard+mouse te spelen. Ja, ik weet dat je ook gamepads kan aanschaffen, echter blijft voor mij het gevoel hangen dat ik "aan het computeren" ben. Geef mij maar een console, zodat ik ook lekker het gevoel heb "echt" aan het gamen te zijn.
Wat jullie?