Ik heb laatst een shuttle barebone gekocht SN41G2 met een liteon brander. Omdat mijn kast mooi aluminium is en mijn brander zwart wil ik eigenlijk mijn frontje dat voor mijn cdrom zit, veranderen zodat ie aluminium is. Nu zat voor de cd-bay een aluminium stukje dat ik wil gebruiken.
Probleem: Er zitten twee imbus-schroeven in voor de mooiigheid. Die wil ik er eigenlijk wel inlaten. Staat wel mooi.
Hoe kan ik die schroeven erin laten? Ze moeten namelijk ook doormidden gezaagd worden, want de cd lade zit er achter.
Probleem 2: De eject-button moet ook uitgezaagd worden. Maar waarmee kan ik dat ik godsnaam uitzagen? Tis nl. wel heel erg klein...
Iemand tips voor mijn 1e mod? Lijkt me nl. wel heel erg cool...
Probleem: Er zitten twee imbus-schroeven in voor de mooiigheid. Die wil ik er eigenlijk wel inlaten. Staat wel mooi.
Hoe kan ik die schroeven erin laten? Ze moeten namelijk ook doormidden gezaagd worden, want de cd lade zit er achter.
Probleem 2: De eject-button moet ook uitgezaagd worden. Maar waarmee kan ik dat ik godsnaam uitzagen? Tis nl. wel heel erg klein...
Iemand tips voor mijn 1e mod? Lijkt me nl. wel heel erg cool...