Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[heel klein modje]hoe aan te pakken

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:29
Ik heb laatst een shuttle barebone gekocht SN41G2 met een liteon brander. Omdat mijn kast mooi aluminium is en mijn brander zwart wil ik eigenlijk mijn frontje dat voor mijn cdrom zit, veranderen zodat ie aluminium is. Nu zat voor de cd-bay een aluminium stukje dat ik wil gebruiken.

Probleem: Er zitten twee imbus-schroeven in voor de mooiigheid. Die wil ik er eigenlijk wel inlaten. Staat wel mooi.
Hoe kan ik die schroeven erin laten? Ze moeten namelijk ook doormidden gezaagd worden, want de cd lade zit er achter.
Probleem 2: De eject-button moet ook uitgezaagd worden. Maar waarmee kan ik dat ik godsnaam uitzagen? Tis nl. wel heel erg klein...

Iemand tips voor mijn 1e mod? Lijkt me nl. wel heel erg cool...

Verwijderd

Frezen met een klein dremel opzetstukje?

Verwijderd

Stealthmodden (if :) = :? then use search;) is ook een idee.

Die schroeven kan je afzagen en de kop vastlijmen oid, komen geen paardekrachten op dus dat houdt wel :)

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Stealth-modden, absoluut. Dit houdt simpel gezegd in dat je je CD-brander een stukje naar achteren monteert en het plaatje op je lade vastzet. Door een klein palletje op het klepje te zetten kun je met een lichte druk op het plaatje het eject-knopje indrukken.

Met de search kun je absoluut meer informatie vinden.

Dit topic is gesloten.