[PHP] No such file or directory na upgrade *

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• BacardiBreezer
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-06-2005

BacardiBreezer

Breezing Bacardi ?

Topicstarter
Ik krijg een error na mijn php upgrade. Nu krijg is de volgende error

Warning: main(globals.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/.sites/28/site1/web/FOLDER/BESTAND.php on line 17

Warning: main(): Failed opening 'globals.php' for inclusion (include_path='') in /home/.sites/28/site1/web/FOLDER/BESTAND.php on line 17

OK een include-probleem zou ik denken, maar wat gebeurd er nu...... ik refresh een keer op mijn pagina na enige tijd en ineens werkt het...... nog een paar keer refreshen en het blijft werken, ineens....... hops, de error is er weer.

Het lijkt dus een soort van random te werken ofzo... Ik heb geen include_path ingesteld binnen mijn php.ini maar misschien dat dat wel moet ?? Ik zit namelijk met een aparte install, maar /usr/lib/php moet toch goed zijn ?? Of moet het een bepaalde dir binnen de PHP-map zijn ??

Het is overigens maar op een aantal pagina's van m'n site..... en die zijn allemaal hetzelfde qua opbouw :( De rest functioneert prima !

[ Voor 3% gewijzigd door BacardiBreezer op 03-10-2003 11:05 ]

Jij bent misschien belangrijk, maar ik ben aardig ;)

• BacardiBreezer
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-06-2005

BacardiBreezer

Breezing Bacardi ?

Topicstarter
Het lijkt ineens te werken, ik juig alleen niet te vroeg, anders post ik hier wel weer wat :)

Jij bent misschien belangrijk, maar ik ben aardig ;)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
Toch alvast een titeledit: dit is echt vreemd !! is niet echt duidelijk en wat overdreven schreeuwerig ;)

Edit:
Kan trouwens wel dicht ook, opgelost en niet echt nuttig voor anderen, zeker als je zelfs geen versienummers etc. noemt :P

offtopic:
Wacht ajb. voortaan een extra uurtje en lees misschien een tutorial of twee als je er nog veel mee van plan bent voor je een nieuw topic over PHP opent, je hebt er al zoveel ;)

[ Voor 58% gewijzigd door F_J_K op 03-10-2003 13:32 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.