Ik heb een .Net dll die ik wil gebruiken onder klassiek ASP. Dit is goed te doen door er een Com callable wrapper voor te maken:
Een strongname bestand genereren, en dat bestand in AssemblyInfo.cs zetten:
<Assembly: AssemblyKeyFile("C:\StrongName.snk")> .
Daarna een typelibrary genereren, en registreren in de GAC en alles werkt. Ik kan ook met Server.CreateObject een instantie maken van de DLL, tot zover het goede nieuws.
De .Net solution is opgebouwd uit 2 projecten, "ProjA" en "ProjB". ProjA heeft een reference naar ProjectB. Ik weet niet of het relevant is, maar ProjB stond als 'startup' project vermeld.
Het probleem waar ik nu tegenaan loop is dat ik alleen classes uit ProjB kan instantieren. Ik krijg een 'invalid class string' error als ik iets uit ProjA probeer.
De beide projecten hebben hun eigen namespace:
Bedrijfsnaam.ProjA.classe
Bedrijfsnaam.ProjB.classe
Heeft iemand hier ervaring mee?
Moet ik dezelfde gegevens in de AssemblyInfo's van beide projecten zetten of zijn dit verschillende?
Een strongname bestand genereren, en dat bestand in AssemblyInfo.cs zetten:
<Assembly: AssemblyKeyFile("C:\StrongName.snk")> .
Daarna een typelibrary genereren, en registreren in de GAC en alles werkt. Ik kan ook met Server.CreateObject een instantie maken van de DLL, tot zover het goede nieuws.
De .Net solution is opgebouwd uit 2 projecten, "ProjA" en "ProjB". ProjA heeft een reference naar ProjectB. Ik weet niet of het relevant is, maar ProjB stond als 'startup' project vermeld.
Het probleem waar ik nu tegenaan loop is dat ik alleen classes uit ProjB kan instantieren. Ik krijg een 'invalid class string' error als ik iets uit ProjA probeer.
De beide projecten hebben hun eigen namespace:
Bedrijfsnaam.ProjA.classe
Bedrijfsnaam.ProjB.classe
Heeft iemand hier ervaring mee?
Moet ik dezelfde gegevens in de AssemblyInfo's van beide projecten zetten of zijn dit verschillende?
[ Voor 14% gewijzigd door P_de_B op 03-10-2003 11:01 . Reden: meer info ]
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl