Ik heb 2 pc's die verbonden zijn via het netwerk. De ene draait winxp prof (laptop) de andere windows 2000 server. ze hebben elk hun eigen monitor . Bestaat er een software matige oplossing waarmee ik beide monitors kan gebruiken als ik aant werken ben? ( zonder dat ik de monitor kabel moet versteken).
Als ik het goed begrijp wil je dus het signaal van de ene pc via het netwerk naar de andere pc sturen 
Al zou dit mogelijk zijn (afaik kan dit nl niet) vraag ik me af in hoeverre dit prettig gaat werken...
Al zou dit mogelijk zijn (afaik kan dit nl niet) vraag ik me af in hoeverre dit prettig gaat werken...
...whatever was distasteful or unpleasant or uncomfortable or painful - music could always soothe that.
All you have to do is reach out to beauty.
Quincy Jones
zelfs al zou je met een terminal programma het beeldscherm overnemen, dan heb je nog steeds geen groter beeldscherm-oppervlak omdat je dan twee keer hetzelfde ziet.
om je desktop uit te 'smeren' over twee beeldschermen, heb je toch echt wel een dual mon adapter nodig of twee video kaarten.
om je desktop uit te 'smeren' over twee beeldschermen, heb je toch echt wel een dual mon adapter nodig of twee video kaarten.
Ask not what your computer can do for you ! Ask what you can do for your computer ! ! !
je kan in windows instellen dat je 2 monitors gebruikt als uitbreiding van uw bureablad . Dit gaat alleen als je er een extra monitor fysiek aan hangt. Ik zoek zoiets dat via mijn netwerk gaat
Het is misschien een beetje laat, maar ik zocht hier zelf ook naar, maar vond niets op got. Ik heb daarna op SourceForge gezocht naar VNC, om iets te vinden wat gebaseerd was op de VNC course. Win2VNC lijkt mij hiervoor een goed programma.jefius schreef op 03 oktober 2003 @ 11:01:
je kan in windows instellen dat je 2 monitors gebruikt als uitbreiding van uw bureablad . Dit gaat alleen als je er een extra monitor fysiek aan hangt. Ik zoek zoiets dat via mijn netwerk gaat
Bij de search stond erbij dat het ook multi-platform zou werken, maar ik vind bij download alleen maar win32 versie.
P.S.
Ik kan het alleen deze week nog niet uittesten want de harde schijf van de server die ik op het oog had, is overleden
Ik laat wanneer ik het heb getest horen of het werkt.