Ik hbe gisteren mijn webserver van PHP 4.3.3 voorzien wat eigenlijk best goed ging
de php.ini was niet te vinden en ook een aantal query's werden niet opgehaald alhoewel er een aantal het wel gewoon deden.
Na een reboot werkte het allemaal eigenlijk wel. Het vreemde was nu dat een aantal (of allemaal weet ik niet want er werden wel zaken uit de DB gehaald) .frm bestanden op Chmod 660 stonden en ik ze dus niet kon benaderen. Ik hbe de Chmod maar even gechanged en toen werkte het wel
Maar zodra ik iets in een tabel wil duwen dan zegt hij "table_blabla is readonly".
De .frn bestanden op 777 wil ook niet echt helpen
Ze stonden namelijk eerst op 660 en dat werkte helemaal niet, 777 natuurlijk wel, ze waren iig te lezen !!
Weet iemand wat ik hier aan kan doen ? En kan diegene mij toevallig ook vertellen welke chmod de bestanden moeten krijgen waar de DB in staat ??
Na een reboot werkte het allemaal eigenlijk wel. Het vreemde was nu dat een aantal (of allemaal weet ik niet want er werden wel zaken uit de DB gehaald) .frm bestanden op Chmod 660 stonden en ik ze dus niet kon benaderen. Ik hbe de Chmod maar even gechanged en toen werkte het wel
De .frn bestanden op 777 wil ook niet echt helpen
Weet iemand wat ik hier aan kan doen ? En kan diegene mij toevallig ook vertellen welke chmod de bestanden moeten krijgen waar de DB in staat ??
Jij bent misschien belangrijk, maar ik ben aardig ;)