Toon posts:

Tweakdsl alles thuis gekregen.

Pagina: 1
Acties:
  • 64 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Mede-rulers, ;)

Ik heb een mooi pakketje gekregen van tweakdsl - cambirum, ook netjet 189,- euro van mn rekening verdwenen :0 alles zou de 8ste moeten werken :)

Nu heb ik een brief gekregen om in te loggen op tweakdsl voor cust. en webmail
daar kom ik ook wel in, maar waar the hell vind ik instellingen voor mijn email op te halen, nieuws server, smtp gegevens en noem maar op. Misschien dat ik blind ben maar ik vind totaal niets. Ik wil graag mn mail account webbased binnen halen via www.mail2web.com of www.web2mail.com maar daar heb ik mijn pop3 gegevens enz voor nodig.

Heel erg bedankt!!!

G-Angel

• AirtjE
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-04 16:27
Als het klopt zit er een brief bij met login-gegevens, ook voor je e-mail, news-server, homepage, enz. Let wel op, dit is een ander wachtwoord/login dan de customer page.

Ik geloof dat de POP3 server pop.tweakdsl.nl is, en SMTP smtp.tweakdsl.nl, correct me if I'm wrong. Als je deze adressen gebruikt, werkt het prima met mail2web.com (hier in ieder geval wel).

Suc6

• Cryonist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-05 11:04

Cryonist

- Something clever -

2 minuten zoeken

Gewoon op de site van Tweakdsl kijken.

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:08

Korakal

Up up up!

Op zich zit er wel enige logica in dat dit op de tweakdsl pagina te vinden is he....
http://www.tweakdsl.nl/support/windows.html

Volgende keer iets beter zoeken ajb.

Dit topic is gesloten.