Toon posts:

MSN Messenger Service offline

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Toen ik vanochtend weer achter mijn PC'tje ging zitten was Messenger opeens uitgelogd, terwijl ik die normaal altijd aan laat staan. Nu ik opnieuw probeer in te loggen krijg ik een fout dat de hij geen verbinding kan maken.

Volgens de site van MSN 'zijn alle systeem operationeel', maar toch kom ik niet ineglogd, weet iemand hier meer van, of heeft iemand hetzelfde probleem?

EDIT: posten op GoT doet wonderen, nadat ik dit bericht postte deed Messenger het opeens weer _/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2003 08:28 ]

Verwijderd

hier ook geen verbinding meer

Verwijderd

Hij doet het weer :D

• Bikkel-Rulez
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-12-2025
bij mij doet die het in iedergeval super vanaf 7 uur tot nu half 9 doet die het perfect

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Ja, en weer terug. Slotje :P

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

nee, doet het nog steeds niet hoor!

Verwijderd

niks aan de hand, http://messenger.msn.nl/Status.aspx

en ik zit er ook gewoon op :)

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-05 07:47
hij doet het weer hier :? hij was vanmorgen ff offline terwijl alle lampen groen waren op de status site

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:49

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Trillian Doet het althans hier niet

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• Mister I
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

Om 7.55 vanmorgen zijn alle servers ff herstart. Tenminste deze melding kreeg ik van morgen bij messenger. Toen moest ik ff naar school. En nu ben ik weer thuis en probeer in te loggen en dan zegt ie dat de server to busy is. Dus het draait toch nog niet naar behoren.

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-05 16:08

Korakal

Up up up!

Lees ook alsjeblieft even de policy door voordat je een topic opent:
Topics als "MSN down !!?!" -> Dit soort topics worden gesloten. MSN/ICQ is gewoon om de zoveel tijd down, en het heeft geen zin om dit elke keer van 500 mensen te horen. Hetzelfde geldt overigens voor alle andere topics, die over storingen gaan.
Dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.