Toon posts:

Asus p4p800 boot niet?

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een P4P800-VM gekocht,

Ik heb hem in een Chieftec kast met 300watt voeding gedaan
een P4 2,4Ghz Hyper Threating 800mhz fsb
2x 256mb ddr400 crosshair (dual channel configuratie)
Ati Radeon 9600pro 128DDR AGP8X erin
DiamondMax PLus9 ATA133
pioneer dvd brander
sony floppy
en een IIyama 17" aangesloten op de onboard of op de radeon 9600pro
maar als ik de pc aanzet begint alles te draaien (video kaart koeler, cpu koeler (van intel) het power lampje van kast begint te branden en 't lampje op 't moederbord brand maar ik hoor geen piepjes van bios ofzo ik hoor dus niks en er verschijnt absoluut geen beeld. Ik krijg echter wel heeeeel ligjes stroom schokjes van de systeem kast als de stroom stekker in de kast zit. Maar de tft geeft aan no-signal?? weten jullie mischien wat dit kan zijn??

bvd Hans

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-07 01:43

Turkish

zhé germans

Kan van alles zijn, heb je de hele 'hangen en opstart FAQ' doorgenomen. Ik zou iig kijken of je mobo of andere hardware niet direct met je kast in aanraking komt (heb je afstandsbusjes gebruikt?) Zit je pc in een geaard stopcontact?

Zo ff snel doorlezend lijkt me je voeding ook wat aan de zwakke kant.

edit:
by the way een beetje systeembeheerder krijgt z'n eigen systeem wel aan de praat hoor >:)

[ Voor 17% gewijzigd door Turkish op 03-10-2003 03:22 ]

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dat kan voorlopig inderdaad van alles zijn. Dit topic zal dan ook ontaarden in een herhaling van allerlei kleine vragen en antwoorden. Als je netjes het PMG Beleid had gelezen, dan had je geweten dat je eerst de troubleshooter had moeten doornemen eer je dit topic opende. Met dit topic toon je dus aan de FAQ/beleid helemaal niet te hebben gelezen. Dit topic gaat dan ook dicht.

Trouwens:
Ik krijg echter wel heeeeel ligjes stroom schokjes van de systeem kast als de stroom stekker in de kast zit
Jouw PC is niet geaard :)

[ Voor 3% gewijzigd door BalusC op 03-10-2003 08:19 ]

Dit topic is gesloten.