Ik heb hier 2 Winxp Pro OEM NL pakketjes van 2 verschillende leveranciers.
Ik maak wel een foto met de details morgen.
1: er staat op het etiket op de voorkant geen onder de ster in vet:LA 100698
2: De kleur van het boekje wijkt een klein beetje af qua kleuren blauw en rood.
3: De verpakking van de orginele is echt met een randje terwijl de andere dat niet is.
4: Inclusief Service Pack 1a staat erop geplakt bij de fake en bij de andere gewoon keurig boven de CD-Rom hoes?
5: Er staat bij de CD-hoes geen code
6: naast de barcode staat niet HB100079
7: Het boekje lijkt witter dan normaal
8: De stikker van de fake pakket lijkt met de tekst "Bevestig dit Certificaat ..." lijkt kleiner dan de orginele.
9: Onder de Start balk van de fake zit GEEN rand terwijl bij de andere pakketen het wel is.
Ok punt 10: het boekje lijkt wel aan de bovenkant ergens klem te hebben gezeten of beschadigd is.
11: het plastic van de fake hoes is heel anders maar dat heb ik al deels gezegd.
12: de CD zit niet vast aan het boekje
13: de stikker met de ster voorop zit op een andere plaats.
Ok lijkt het erop dat ik hier een fake of een oudere of een vervangende CD of zoiets heb. De kleur is namelijk donkerder dan normaal blauw/zeegroen.
Wat moet ik ermee doen? Accepteren of terugsturen op hun kosten?
Ik maak wel een foto met de details morgen.
1: er staat op het etiket op de voorkant geen onder de ster in vet:LA 100698
2: De kleur van het boekje wijkt een klein beetje af qua kleuren blauw en rood.
3: De verpakking van de orginele is echt met een randje terwijl de andere dat niet is.
4: Inclusief Service Pack 1a staat erop geplakt bij de fake en bij de andere gewoon keurig boven de CD-Rom hoes?
5: Er staat bij de CD-hoes geen code
6: naast de barcode staat niet HB100079
7: Het boekje lijkt witter dan normaal
8: De stikker van de fake pakket lijkt met de tekst "Bevestig dit Certificaat ..." lijkt kleiner dan de orginele.
9: Onder de Start balk van de fake zit GEEN rand terwijl bij de andere pakketen het wel is.
Ok punt 10: het boekje lijkt wel aan de bovenkant ergens klem te hebben gezeten of beschadigd is.
11: het plastic van de fake hoes is heel anders maar dat heb ik al deels gezegd.
12: de CD zit niet vast aan het boekje
13: de stikker met de ster voorop zit op een andere plaats.
Ok lijkt het erop dat ik hier een fake of een oudere of een vervangende CD of zoiets heb. De kleur is namelijk donkerder dan normaal blauw/zeegroen.
Wat moet ik ermee doen? Accepteren of terugsturen op hun kosten?
I hit the CTRL key, but I'm still not in control!