Kan ik een andere layout Winxp Pro OEM accepteren?

Pagina: 1
Acties:

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik heb hier 2 Winxp Pro OEM NL pakketjes van 2 verschillende leveranciers.

Ik maak wel een foto met de details morgen.

1: er staat op het etiket op de voorkant geen onder de ster in vet:LA 100698

2: De kleur van het boekje wijkt een klein beetje af qua kleuren blauw en rood.

3: De verpakking van de orginele is echt met een randje terwijl de andere dat niet is.

4: Inclusief Service Pack 1a staat erop geplakt bij de fake en bij de andere gewoon keurig boven de CD-Rom hoes?

5: Er staat bij de CD-hoes geen code

6: naast de barcode staat niet HB100079

7: Het boekje lijkt witter dan normaal

8: De stikker van de fake pakket lijkt met de tekst "Bevestig dit Certificaat ..." lijkt kleiner dan de orginele.

9: Onder de Start balk van de fake zit GEEN rand terwijl bij de andere pakketen het wel is.

Ok punt 10: het boekje lijkt wel aan de bovenkant ergens klem te hebben gezeten of beschadigd is.

11: het plastic van de fake hoes is heel anders maar dat heb ik al deels gezegd.

12: de CD zit niet vast aan het boekje

13: de stikker met de ster voorop zit op een andere plaats.

Ok lijkt het erop dat ik hier een fake of een oudere of een vervangende CD of zoiets heb. De kleur is namelijk donkerder dan normaal blauw/zeegroen.

Wat moet ik ermee doen? Accepteren of terugsturen op hun kosten?

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

• hufkes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-08 18:43

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

zit er een authenticiteitsstikker op van MS met een goed hologram? Die zijn het lastigst na te maken, dus als die er wel hetzelfde uit zien zou ik niet moeilijk doen. Mocht blijken dat eea vwb de activatie niet goed gaat, bel je toch gewoon MS op en vertel je dat je je twijfels hebt over de geldigheid van het ding, pakken zij de leverancier wel voor je aan.

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

Verwijderd

• itsalex
  • Niet online
De stikker lijkt wel echt maar er lijkt wel of er naast is geramd met printer want de tekst is naar beneden gezakt.

[edit]
Wat heb ik te maken met Howtotell? Als een pakket een boekje bevat en een cdrom en een label is het goed. Dus wat moet ik dan met Howtotell. Ik heb ooit stikkers verkocht want die waren maar 50 euro voor Windows XP. uit een restpartij dells die uiteindelijk zonder Windows geleverd moesten worden. Maar dat hoorde ik later dat dat niet mocht van mijn andere leverancier.

[ Voor 63% gewijzigd door itsalex op 03-10-2003 01:24 . Reden: Even een puntje over Howtotell ]

• itsalex
  • Niet online
Ik heb even net binnen gekeken en daar lijkt de layout net even anders te zijn. De tekst is vetter en papier dikker. Op de eerste bladzijde staat een andere tekst bij de drukker. Bij de inhoudsopgave achter zit een extra pagina.

Howtotell is voor de consument maar aangezien ik een OEM wederverkoper ben heb ik niets met Howtotell te maken maar de OEM productie van Microsoft.

• itsalex
  • Niet online
Ok BSA gebeld en MS. Ik heb meer dan 15 punten ontdekt. Einde topic en sluiten met de handel.

Pagina: 1