Through meditation I program my heart to beat breakbeats and hum basslines on exhalation -Blackalicious || *BetuweKees was AFK; op de fiets richting China en verder
Ik meende dat de Speedtouch niet zo goed met de hoge upload om kan gaan. Maar dat zal pas echt duidelijk worden als de hoge upload algemeen is geactiveerd.
In ieder geval tot dan zou ik die zyxel lekker in verpakking laten; Want mishcien is het wel helemaal niet nodig om hem te gebruiken. Dan kun je er nog een leuk bedrag voor vangen eventueel
In ieder geval tot dan zou ik die zyxel lekker in verpakking laten; Want mishcien is het wel helemaal niet nodig om hem te gebruiken. Dan kun je er nog een leuk bedrag voor vangen eventueel
Volgens mij bedoel je Zyxel..Cutebritney schreef op 03 October 2003 @ 07:18:
Ik meende dat de Speedtouch niet zo goed met de hoge upload om kan gaan. Maar dat zal pas echt duidelijk worden als de hoge upload algemeen is geactiveerd.
Speedtouch kan het juist wel, Zyxel kan maar tot +/-800 kbit uploaden..
Dus ik zou de Zyxel ook in de verpakking laten..
[ Voor 5% gewijzigd door Puntslash op 03-10-2003 11:43 . Reden: toevoeging ]
wij hebben ook een speedtouch en diej werkt perfect! ik heb geen last van uploaden volgens mij bedoel je inderdaad de Zyxel!!
Er zijn ook mensen die problemen hebben met de routering van hun Zyxel (persoonlijk heb ik geen problemen).
De Zyxel bevat geen firewall, maar kan wel packet filteren. Tis maar net hoe belangrijk dat voor je is.
In 1 van de Demon topics wordt door een Demon medewerker gesproken over een firmware upgrade voor het Zyxel modem om de 1024 kb upload mogelijk te maken.
Je kunt de Zyxel natuurlijk verkopen, maar als je problemen hebt zal de Demon helpdesk je toch vragen om een bridged Zyxel... (Leg 'em in de kast voor het geval dat, ofzo)
De Zyxel bevat geen firewall, maar kan wel packet filteren. Tis maar net hoe belangrijk dat voor je is.
In 1 van de Demon topics wordt door een Demon medewerker gesproken over een firmware upgrade voor het Zyxel modem om de 1024 kb upload mogelijk te maken.
Je kunt de Zyxel natuurlijk verkopen, maar als je problemen hebt zal de Demon helpdesk je toch vragen om een bridged Zyxel... (Leg 'em in de kast voor het geval dat, ofzo)
Climatechange is a super-wicked problem, but:
"The stone age came to an end not for lack of stones. And the oil age will come to an end not for lack of oil." -- Sheikh Yamani, Saudi oil minister
8xLG Neon MonoX 290Wp SMA SB2100TL / MY SR '22