Toon posts:

Hoevaak XP key gebruiken?

Pagina: 1
Acties:
  • 84 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand hoe vaak je een key kunt gebruiken om je Windows XP te registreren?
Ik heb bij mijn onderdelen destijds een originele WinXP Pro OEM gekocht.

Nu heb ik een nieuwe harde schijf gekocht, en wil ik windows registreren, zoals ik altijd doe, krijg ik deze melding:

"Volgens onze gegevens is het aantal keer dat u deze productcode kan gebruiken om windows te registreren overschreden. Geef een andere windows productcode op en klik vervolgens op opnieuw."

Ik zal morgen meteen met M$ S bellen, maar betaal je nu hiervoor? Het gaat sneller als ik zelf een illigale sleutel van het internet trek.
Al die moeite voor iets waarvan je juist denkt dat je er goed aan doet om het eens legaal te doen :(

Dit wilde ik alleen even kwijt want ik baal er flink van. Maar mijn vraag blijft:
Weet iemand hoe vaak je een key kunt gebruiken om je Windows XP te registreren?

[ Voor 4% gewijzigd door F_J_K op 03-10-2003 00:52 ]

Verwijderd

Je baalt, maar noem Microsoft in godsnaam niet M$... :/

Ik zou gewoon morgen even hun bellen op het gemak, en het probleem fatsoenlijk uitleggen, dan komt het meestal wel in orde.. ;)

Als ik het goed herinner....eh....3 keer?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2003 00:39 ]

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:43

Nakebod

Nope.

Je kan als het goed is 1 key 2x gebruiken om te registreren bij microsoft.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• Lief Adje
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06:16

Lief Adje

Love is in the air

Bijna onbeperkt als je ff beld en de situatie uitlegt :), tja een echte tweaker moet z'n pc nu eenmaal heel vaak installeren O-)

tip: maak ff een ghost van een schone XP install :) of backup ff de files waar je registratie gegevens in staan (staat ergens een guide op het i'net, zodat je na 1x registeren, na een herrinstall de pc niet opnieuw hoeft te registreren)

[ Voor 49% gewijzigd door Lief Adje op 03-10-2003 00:45 ]

PV: 2550WP | 520WP | een mens lijdt t meest door het lijden dat hij vreest

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-04 10:11

Turkish

zhé germans

Bij mij is een keer of drie wel gelukt (met 1 pc dan :) ) Het lijkt me een beetje raar als je een officiële XP cd hebt om dan een illegale key te gaan gebruiken :?

Gewoon ff met Microsoft bellen en uitleggen dat je nieuwe hardware hebt toegevoegd en dan zal het wel goedkomen.

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Klopt. Je kan die key van MS zo vaak installeren als je zelf zou willen. Want wat gaat MS het nou aan dat jij je pc opnieuw installeerd. Wil je dat doe je het. Het nummer van MS is gratis en in het menu meteen 5 drukken en je krijgt dan een medewerker aan de lijn. De eerste 2 keer is het niet noodzakelijk maar daarna wel om je windows te activeren.

Ik heb een keer in de stress gezetten omdat ik per ongeluk een datum van 1 januari 2002 naar 08 augustus 2003 had gezet en ja hoor ik kon het systeem niet meer in. Ik moest activeren terwijl ik het systeem aan het bouwen was. Dus er kwam nog een NIC, andere videokaart, processor, geheugen en modem in. Ik had namelijk de key al 2 keer eerder gebruikt met een ander systeem dat niet lekker werkte en ik kreeg de key terug.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Frag or die schreef op 03 oktober 2003 @ 00:47:
Bij mij is een keer of drie wel gelukt (met 1 pc dan :) ) Het lijkt me een beetje raar als je een officiële XP cd hebt om dan een illegale key te gaan gebruiken :?
Ik heb windows XP en office XP ook legaal. Toch heb ik ik een illegale key gebruikt zodat ik van dat activatiegezeik af ben.
En daar is is niks mis mee aangezien ik over de licenties beschik.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
The Dolf schreef op 03 October 2003 @ 00:52:
[...]

Ik heb windows XP en office XP ook legaal. Toch heb ik ik een illegale key gebruikt zodat ik van dat activatiegezeik af ben.
En daar is is niks mis mee aangezien ik over de licenties beschik.
corporate key is voor corporate users :z

ergo: dus wel illegaal.... ;)

A wise man's life is based around fuck you

• Rollerjooster
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-05 11:48

Rollerjooster

OhNoNotHim

Je hoeft het helemaal niet uit te leggen hoor. Ik heb al meerdere keren de activatielijn gebeld, en afhankelijk van wat voor licentie je hebt kan je het afhandelen via een medewerker (die niet eens je naam vraagt en alleen de eerste 6 posities van je nieuwe Installation ID), of gewoon via zo'n geautomatiseerd telefonisch botje.

Forza Mucca!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

momania

iPhone 30! Bam!

Gewoon MS bellen en zeggen wat voor melding je krijgt, dan krijg je als het goed is gewoon een nieuwe key.

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.