Eigenlijk EXACT zelfde probleem als deze post [url]
Hardisk foetsie (vaag probleem!!!!)[/url]
Ik heb echter geen 2de pc die deze 80-gig schijf kan analyseren of proberen te lezen.
Diskpatch zou moeten werken.
EDIT: Deze kan dus niets verrichten dat kan helpen.
(Sorry dat ik even refereer naar de post van bvenik, maar het staat er allemaal in in z'n openingspost wat ik ook voorheb).
Is bij mij overigens ook maar voorgevallen toen ik merkte dat opstarten plots zo lang duurde met een zwart scherm vlak voor ie het Win2K opstartschemr toonde. (bootvenster tot aan detectie schijven,.....NIETS......., Win2K opstartscherm)
En dan bleek dat m'n twee partities van deze tweede schijf verdwenen waren.
Het tooltje van Western Digital voor je schijf een Quick Test te laten doen (diagnose te stellen) kon me dit vertellen:
"TEST COMPLETED WITH READ ELEMENT FAILURE"
Klinkt niet al te best.
Iemand suggesties ?
PS: Schijf is 1-maand oud. Ik begin nu echt wel te twijfelen aan WD, mijn vorige is ook nog een jaar oud en reutelt al VELE luider als voorheen en toont soms rare verschijnselen.
Ik heb echter geen 2de pc die deze 80-gig schijf kan analyseren of proberen te lezen.
Diskpatch zou moeten werken.
EDIT: Deze kan dus niets verrichten dat kan helpen.
(Sorry dat ik even refereer naar de post van bvenik, maar het staat er allemaal in in z'n openingspost wat ik ook voorheb).
Is bij mij overigens ook maar voorgevallen toen ik merkte dat opstarten plots zo lang duurde met een zwart scherm vlak voor ie het Win2K opstartschemr toonde. (bootvenster tot aan detectie schijven,.....NIETS......., Win2K opstartscherm)
En dan bleek dat m'n twee partities van deze tweede schijf verdwenen waren.
Het tooltje van Western Digital voor je schijf een Quick Test te laten doen (diagnose te stellen) kon me dit vertellen:
"TEST COMPLETED WITH READ ELEMENT FAILURE"
Klinkt niet al te best.
Iemand suggesties ?
PS: Schijf is 1-maand oud. Ik begin nu echt wel te twijfelen aan WD, mijn vorige is ook nog een jaar oud en reutelt al VELE luider als voorheen en toont soms rare verschijnselen.
[ Voor 27% gewijzigd door Mizitras op 05-10-2003 23:44 ]
"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"