in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
En ICQ/Mail...
[ Voor 62% gewijzigd door decramy op 03-10-2003 00:18 . Reden: Linkje naar SM+ICQ/MAIL ]
20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
ik wilde het lief vragen en niet een mod schoppen omdat ik iets wil .
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
modjes zijn gewoon masochistisch, die vinden het fijn geschopt te wordentalin schreef op 03 October 2003 @ 00:18:
[...]
ik wilde het lief vragen en niet een mod schoppen omdat ik iets wil .
je moet het niet te letterlijk nemen uiteraard, SeM is gewoon bedoelt om een mod ergens op te wijzen. ICQ / mail kan uiteraard ook
[ Voor 21% gewijzigd door crisp op 03-10-2003 00:20 ]
Intentionally left blank
Verwijderd
Wat mij betreft zijn zinnige updates altijd welkom. Bij oude topics is het inderdaad even handig om duidelijk te maken dat het om een update van een oud topic gaat.
Het betreffende topic is ook nog niet ZO erg oud (17 sept 2003)... Als het nou een paar maanden was
We gaan ermee aan de gang.
edit:
ow, en ik moet van moto-moi nog zeggen dat je het beste

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2003 00:43 ]

Talin: Geen geld, dus dan houdt het op, willem169 loopt me ook al voordurend te polsen of ik zijn motor niet wil kopen
[ Voor 38% gewijzigd door moto-moi op 03-10-2003 00:50 ]
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
, p.s. ( SPAM ) MOTO als je nog een mooie motor wilt kopen , die van mij gaat na SPA FRANCOCHAMPS in de verkoop
Verwijderd
Als er nog op-/aanmerkingen zijn, dan hoor ik die wel via mail, ICQ, Topic Report of schop een modje.
Doe ik ook eens wat nuttig met die LA modrechten, nietwaar ?
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Dit topic is gesloten.