BitTorrent: iets raar opgemerkt

Pagina: 1
Acties:

• Tyf
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-11-2025
Is het mogelijk dat BitTorrent een mega grote overhead heeft bij het downloaden? Want mijn downloadmeter geeft na gebruik van bittorrent altijd een hogere waarde aan dan dat ik effectief gedownload heb aan bestanden. (3 meter bevestigen mij dit: ISP meter, router die meet en kerio netwerkmonitor)
Is iemand anders dit ook opgevallen?

• Boegie
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-10-2023

Boegie

We besiemelen mekoar

Welke BitTorrent client gebruik je?

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-09 11:53
Denk dat je moet upgraden naar 3.3:
New in 3.3:

Files now only get allocated as they're downloaded and don't fragment the hard drive
Large torrents no longer hose the CPU
Better network utilization and more consistent download rates
Poorly seeded torrents get out faster
Several important bug fixes
bron

Systeem Specs

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Tyf schreef op 02 October 2003 @ 23:17:
Is het mogelijk dat BitTorrent een mega grote overhead heeft bij het downloaden? Want mijn downloadmeter geeft na gebruik van bittorrent altijd een hogere waarde aan dan dat ik effectief gedownload heb aan bestanden. (3 meter bevestigen mij dit: ISP meter, router die meet en kerio netwerkmonitor)
Is iemand anders dit ook opgevallen?
Waarschijnlijk omdat een of meerdere delen corrupt waren, en dus opnieuw gedownload zijn.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Tyf
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-11-2025
misschien dat dit het zal doen" Better network utilization and more consistent download rates"

In verband met die corrupte delen denk het niet, want ik heb echt veel verschillende files gedownload van 5 mb tot 700 mb en mijn lijn werkt perfect bij alle andere niet BitTorrent downloads.
Zal eens controle doen met nieuwe versie. Want ik had echt wel heeel veel overhead zeker 1/3.

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Tyf schreef op 03 oktober 2003 @ 01:01:

en mijn lijn werkt perfect bij alle andere niet BitTorrent downloads.
Mijne ook. En toch heb ik het regelmatig zien staan. Je vergeet dat de andere kant evengoed een brakke lijn kan hebben ;)

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Verwijderd

misschien een domme opmerking, maar komt dit extra verkeer niet doordat hij erg veel zoekt naar andere sources en van requests voor een stukje van de file die je zelf al hebt?
Pagina: 1