Ik heb vandaag een AP gekocht,na het installeren van een FirmWare deed deze het niet meer, mijn vraag hoe krijg ik de Firmware er weer af.
Specs: Sweex access point
Verwijderd
waarom ging je flashen? wat wou je er mee bereiken?Verwijderd schreef op 02 oktober 2003 @ 23:04:
Ik heb vandaag een AP gekocht,na het installeren van een FirmWare deed deze het niet meer, mijn vraag hoe krijg ik de Firmware er weer af.
dikke kans dat als de firmware nu niet meer goed is dat je niet eens meer terug kan naar de oude versie (eigen ervaring)Verwijderd schreef op 02 oktober 2003 @ 23:37:
ik heb een mailtje gestuurd naar sweex of zij mij een bestandje van de firmware kunnen geven. fFies dat afw8ten dan zien we wel weer.
A wise man's life is based around fuck you
Dich bis echt unne foëzen haas
Verwijderd
Spannend ..... garantie vervalt als je niet weet wat firmware is? Waar lees je dat? Waarom denk je dat fabrikanten nieuwe firmware uitbrengen? In de hoop dat mensen dit installeren, zodat ze geen garantie meer hoeven te geven?slaay schreef op 08 oktober 2003 @ 16:18:
De garantie vervalt wanneer je zelf een nieuwe firmware erop zet! Vooral als je niet eens weet wat een firmware is.
Het is niet fout om je firmware te upgraden, maar je moet wel weten wat je aan het doen bentVerwijderd schreef op 09 October 2003 @ 22:47:
PS ik zal nu niet meer aan de firmware komen!
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
![]()