Toon posts:

[ADSL] Hoeveel aansluitingen voor BBNED?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

een paar vrienden van mij en ik zelf vroegen ons af bij hoeveel particuliere aansluitingen het rendabel genoeg is voor BBNED om de centrale klaar te maken ( dus geen BITSTREAM )

had al gesearched maar kon niks bruikbaars vinden over BBNED, wel over KPN maar dat moeten we niet natuurlijk ;)

op http://spike.oli.tudelft.nl/adsl/ had ik gekeken voor het aantal aansluitingen op de Centrale hier maar ik kan het niet vinden tenzij de CGB er voor gebruiken? dan zouden het 513800 aansluitingen zijn?

verdee gegevens van de centrale:
Adres: Jonkersbosje 2
Postcode: 8501GX
Plaats: JOURE

alvast bedankt :>

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-05 20:35

Crazy D

I think we should take a look.

Er staat me iets van bij van 100 gebruikers of zo, maar informeer eens bij Bbned zelf? Er was volgens mij een tijd geleden een aktie dat bij een x-aantal mensen die een abbonement namen, de centrale gereedt zou worden gemaakt. Of zoiets ;)
Al kan ik zo snel op de bbned site zelf er niks over vinden, mjah heb dan ook niet uitgebreidt rondgekeken :)

Exact expert nodig?

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05 17:26

JvS

Ik heb hem zelf ook

laatste kolom in de tabel: "6000", dat betekent 6000 aangesloten telefoonlijnen (ongeveer)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• tbird22
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:26
ALs je meer dan 270 mensen kan vinden die een handtekening zetten en dus bereid zijn een abo te nemen bij een provider aangesloten bij bbned dan gaan ze aan de slag. Reken op zo'n 6 maanden vanaf het moment dat je die 270 mensen hebt tot de werkelijke oplevering van de centrale. Overigens, dit is wel degelijk via de search te vinden. (al moet je wel veel pag's doorstruinen, zoek op bbned-bitstream).

Verwijderd

Topicstarter
hm 300 mensen, moet wel te realiseren zijn,

moet t dan ook verplicht een bepaalt type abbo zijn? of gewoon maar 300 mensen die een abbo willen ongeacht welk abbo?

• Nss
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-05 22:20

Nss

The Dude Abides

maakt niet uit, ongeacht welk abbo dus....
Pagina: 1