Toon posts:

MBR probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb gedaan wat jullie zeiden met mijn grub probleem. ( Grub fout )
allen ik krijg e volgende fout bij fdisk /mbr:
ERROR: ik kan die ouwe versie niet opslaan ofzow
(error msg is vrij vertaald)

en ik heb nooit een administrator password moeten invoeren bij de installatie vn win XP, dus ik kan niet in dat console komen.
Is er een standaard w8woord?

Help me Aub. ik wil wer op mijn eigen pc kunnen inloggen

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Over welke Windows hebben we het, en welke bestandssystemen :?
Verwijderd schreef op 02 oktober 2003 @ 22:46:
en ik heb nooit een administrator password moeten invoeren bij de installatie vn win XP, dus ik kan niet in dat console komen.
Is er een standaard w8woord?
Klik :?
Is volgens mij genoeg om het antwoord te weten ;)
Help me Aub. ik wil wer op mijn eigen pc kunnen inloggen
het kan niet als een verrassing klinken, maar help vooral ook jezelf door eerst goed te lezen: de vele al beschikbare info hierover, Windows Operated Systems - Policy + Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette), Problemen met booten, hoe kan je ze oplossen. (maar een beetje relevant), FAQ Opslagmedia & I/O Controllers - FDISK FAQ enzow.

Maar als dat niet genoeg is:
error msg is vrij vertaald
En doe nu eens de precieze, echte foutmelding? Die is nl. veel beter te gebruiken op http://search.gathering.tweakers.net/forum.php/find www.google.com en http://groups.google.com ;)
En als dat niet lukt kunnen wij natuurlijk proberen te helpen, maar ik zou toch eerst zelf een tijd aan de gang gaan, werkt zeker op de lange termijn veel beter :P

offtopic:
Voor de laatste keer: zomaar een tweede topic openen is niet de bedoeling. Mail dan de mod eerst even oid.

Begin voor dit probleem maar een nieuw topic als dit niet genoeg is, maaar volg dan ajb. wel de regels hier: daar hebben we allemaal wat aan :)

edit:
Check je mail even voor nog meer uitleg

[ Voor 10% gewijzigd door F_J_K op 03-10-2003 01:23 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.