[gentoo/opera] halve topics op got

Pagina: 1
Acties:

• TrJ
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-07-2025

TrJ

debian

Topicstarter
Gisteren is opera ge-upgraded van 6.12 naar 7.11 op mijn PC. Echter als ik nu een topi op got lees missen er regelmatig de laatste paar regels van een bericht, dit zijn wel telkens de zelfde berichten maar wel in verschillende topics. Ik vermoed dat het iets tussen de font-server is en opera. (maar wat :? )

Wat hb ik tot nu toe gedaan:
* de map .opera verwijdert en gecheckt, maar nog steeds hetzelfde euvel
* ongeveer alle lettertypen uitgeprobeerd
* verschillende opties geprobeerd in "minimal fontsize"

op andere fora lijkt het niet voor te komen.
Zijn er Gentoo gebruikers (of operagebr. op andere distro) die dit ook hebbben?

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Opera = brak, als je daar leuke verhalen over wilt lezen, moet je eens in React Bugs en Featurerequests gaan zoeken ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Fludizz
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Even in en dan weer uitzoomen lost het probleem op :) bekende bug :)

Verwijderd

achjah zo heeft konqueror hier op GoT ook een bugje,
onderaan elke topic heb je dus 'Quick Reply', die staat er ook wel, alleen is de handel wat uitgerekt, ongeveer een beeldlengte (op een reso van 1024*786)

• Fludizz
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 oktober 2003 @ 23:19:
achjah zo heeft konqueror hier op GoT ook een bugje,
onderaan elke topic heb je dus 'Quick Reply', die staat er ook wel, alleen is de handel wat uitgerekt, ongeveer een beeldlengte (op een reso van 1024*786)
vreemd, ik heb daar onder knoppix geen last van... zal wel aan de versie liggen dan... (ook op 1024x786 btw)... degene die bij Knoppix 3.0 geshipped is doet et iig goed.

• TrJ
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-07-2025

TrJ

debian

Topicstarter
@ moto-moi: 6.12 was nooit brak bij mij en ik ben er bij blijven hangen sinds kde 2.x omdat toen de enige browser was waar ik mijn bankzaken mee kon doen; daarnaast is ie erg snel wat op mijn ouwe bak toch wel van pas komt.

@ Fludizz: sorry wist niet dat het bekend was maar je tip werkt wel..

edit: die balk in konq. heb ik ook al tijden, is ook eigenlik de reden dat ik opera nog steeds gebruik

[ Voor 16% gewijzigd door TrJ op 02-10-2003 23:29 ]

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:04
Met Mozilla Firebird werkt alles daarentegen prima...

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
behalve Internet Bankieren dan he! Zou het niet mogelijk zijn om die brakken MS java te gebruiken onder linux? Of moeten we dan weer helemaal gaan reverse engineeren..... Zou mij een heel probleem schelen....

[ Voor 72% gewijzigd door Zwerver op 03-10-2003 13:33 ]

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:02

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Zwerver schreef op 03 October 2003 @ 13:32:
behalve Internet Bankieren dan he! Zou het niet mogelijk zijn om die brakken MS java te gebruiken onder linux? Of moeten we dan weer helemaal gaan reverse engineeren..... Zou mij een heel probleem schelen....
rabobank internet bankieren doet het prima? (hint: zet je popup killer eens uit ;) ).

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Zwerver schreef op 03 October 2003 @ 13:32:
Daar hebben we Websites die niet onder niet-IE browsers werken... voor, niet dat daar een oplossing staat, maar wel een hele discussie over dit onderwerp :)

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:04
ABN Amro internet bankieren werkt ook 100% perfect. Zelfs in Konqueror, trouwens.

Maar goed, we wijken een beetje af van het topic. Tja, vermoedelijk ligt het voor een deel toch aan opera, weinig aan te doen ben ik bang :/

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
[/me]vraagt toestemming voor nog 1x offtopic
blaataaps schreef op 03 October 2003 @ 13:36:
[...]

Daar hebben we Websites die niet onder niet-IE browsers werken... voor, niet dat daar een oplossing staat, maar wel een hele discussie over dit onderwerp :)
Mwah, dat weet ik wel, maar dacht dat het heel misschien een id'tje was :)

[ontopic]
Tja, het ziet er naar uit dat dit een bugje is die ook al gemeld is in de react bug report zut....

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01:21

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Zwerver schreef op 03 October 2003 @ 14:46:
[ontopic]
Tja, het ziet er naar uit dat dit een bugje is die ook al gemeld is in de react bug report zut....
Het is dus geen bug van dit forum, maar van opera zelf.
Is al gemeld aan hun.

Zoals het er nu uitziet gaan ze er de eerste tijd ook nog niets aan doen. :|
Dus als je het echt storend vind, zit er niets anders in dan een andere browser.
Pagina: 1