Aantal problemen met Vbulletin

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

• ccm1982
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-06-2022
Ik gebruik nu Vbulletin als forum maar ik zit helaas met een aantal problemen.

1e Ik kan heel leuk zeggen dat iemand een mailtje krijgt als hij zich registreerd. Maar dit werkt vervolgens niet omdat ik nog nergens me mailserver heb geinstalleerd (neem ook aan dat dit niet allemaal automatisch gaat).

2e Normaal kom je op een forum en dan ben je al automatisch ingelogd (Cookie). Elke keer als ik opnieuw op me forum kom moet ik me toch weer handmatig aanmelden?? Neem aan dat ik iets verkeerd doe maar wat?

3e Weet iemand toevallig waar je een goede NL vertaling kan downloaden voor Vbulletin. Heb ook via search gezocht maar komt uiteindelijk uit op niks (onder andere dode links). Iemand enig idee?

Alvast bedankt voor de moeite

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-08 16:46

curry684

left part of the evil twins

Dit valt onder het beroemde kopje "mail de maker". Je hebt een produkt elders gedownload, en komt hier voor problemen met dat produkt. De originele maker kan al je vragen beter beantwoorden dan wij, dus stuur 'm een mailtje (vbulletin heeft trouwens ook supportfora met de echte experts op dat gebied).

Lees tevens even P&W FAQ - De "quickstart" en P&W FAQ - Het FAQ/Beleid topic door over waarom dit zoal dicht gaat :P

Programming & Webscripting is alleen bedoeld voor problemen met zelfgemaakte software ;)

[ Voor 13% gewijzigd door curry684 op 02-10-2003 21:59 ]

Professionele website nodig?

Dit topic is gesloten.