Toon posts:

Wel kpn adsl, geen demon

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
heb op GoT al gezocht, maar tervergeefs. Als ik de postcodecheck doe op https://services.nl.demon.net/xdsl/express/index.html , dan krijg ik een mededeling dat het niet beschikbaar is. Als ik check op http://www.adslmetacrawler.com/ dan kan ik volgensmij alle abbo's van KPN bestellen. Maar geen Demon. Waar ligt dat aan? Het gaat toch over het zelfde lijntje?

owja, wij hebben een kastje Quatrovox II, en wij moeten een 0 draaien. Hebben we dan ISDN? Want mijn pa zegt van niet :?

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:22
UTFS: er zijn verschillende providers (BBNed, KPN, BabyXL/Tiscali) die apparatuur in de centrales plaatsen.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk. Doet tegenwoordig iets in de metaal.

Verwijderd

Topicstarter
ow. Sorry, hoor! Ik ben ook nog maar nieuw hier :(. alsnog bedankt...

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-05 17:29

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

zover ik weet gebruikt demon voor als haar dsl abo's bbned, doe eens de postcode chacke op www.bbned.nl, kun je volgens hen wel dsl krijgen, kan demon naar alle waartschijnlijkheid ook gewoon leveren...

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-05 09:23
Je hebt wel degelijk ISDN, quatrovox = isdn kastje enzo...

Aap!

Verwijderd

Topicstarter
DSL is beschikbaar in uw regio!

Uit de postcode-check is gebleken dat de telefooncentrale in uw buurt gebruikt maakt van bitstream lijnen. Dit zijn ingekochte lijnen met een hogere prijsstelling, waardoor ze met name geschikt zijn voor zakelijk gebruik. Consumenten kunnen eventueel gebruik maken van de bitstream lijnen, echter meestal is dit vanwege de prijsstelling niet interessant. Het is nog niet bekend of en wanneer bbned eigen lijnen op uw locatie zal activeren, maar de komende maanden zal dit niet het geval zijn. :( :(

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-05 17:29

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

mkay, dan kun je het eventueel aan demon voorleggen... Leveren kunnen ze wel (meen dat ze zakelijk dsl iig over bitstream wel leveren, maar de prijs daarvan is hoger dan normaal) en voor particulier, mochten ze dit voor je willen doen zal deze prijs ook hoger liggen (ergens staat me 20-25% bij, maar waar ik dat vandaan haal?)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:47
Demon maakt inderdaad gebruik van BBned. Dat is bij jou nog niet beschikbaar, en als het wel beschikbaar komt...zal het helaas alleen in zakelijke uitvoering komen. Zie voor meer info daarover bijvoorbeeld eens dit topic: BBned zou komen in Aug. Maar alleen bedrijven...

De prijzen daarvan zijn voor zover ik weet ongeveer 3-4 keer zo hoog als een normale lijn: de overboeking is namelijk lager, en het loopt via het KPN netwerk.

Helaas zul je dus bij KPN moeten blijven voor je ADSL...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.