Xvid film 702 mb word niet gebrand

Pagina: 1
Acties:

• Beeksma
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-02 15:57
Hallo allemaal

Ik zit met een groot probleem. Ik heb laatst een film gedownload en wil deze op cd zetten met een ondertiteling erbij. Alles bij elkaar is het volgens Nero 6.0.0.15 ongeveer 702 MB. Ik heb van die Aldi CD's (die het prima doen :) ) en die zouden toch echt zonder overburnen 703 mb moeten kunnen bevatten. Maar als ik em wil branden (ik heb trouwens een Liteon 12*10*48 --> LTR12102b brander) vertelt Nero me dat ik een ander medium moet plaatsen. Toen heb ik overburnen ingeschakelt maar dit werkte ook niet :'( . En ik weet zeker dat overburnen het doet want als ik een andere cd brand met 'normale' (geen film) gegevens geeft hij wel t dialoogvenster weer van overburnen. Ik ben echt radeloos kan iemand mij helpen?? :?

Verwijderd

Ik d8 dat het toch wel bekend was dat er met Nero 6.0.0.15 een probleem is met overbranden. Hiervoor is al een patch uitgebracht. Er is ook een nieuwe versie uit van Nero waar dit probleem verholpen is.

De patch voor versie 6.0.0.15 staat hier. http://www.nero.com/us/631998579711357.html

• Flame17
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-01 21:01

Flame17

Captur EDC 130

je brand een AVI met subs gewoon op een CD, wat wil je dan precies zeggen, dat je hem brand als AVi of dat je hem met Nero omvormt tot een (s)vcd).

Indien je hem als avi wil branden op een cd, brand hem dan als DATA en als je hem wilt branden als een (s)vcd) vorm hem dan om met Tmpeg en Virtual dub.

Windows11 Enterprise 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 7 5700G, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 16 gb.

• Beeksma
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-02 15:57
Ik heb de patch geinstalleerd. Toen was het probleem opgelost.

Ik dacht dat ik overal gezocht had, maar ik was de website van Nero vergeten :z

Heel erg bedankt voor jullie hulp!!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_