Toon posts:

Hdd's + Cd-rom spelers stuk door voeding

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik kreeg laast een kapotte pc van mn oom binnen waarvan voeding stuk bleek te zijn. Er zat een 230 watt voeding in, dus liet ik hem een nieuwe 300 watt voeding halen.

Nieuwe voeding erin gezet, toen zag ik dat ook het moederbord stuk was gegaan. Ik had nieuw mobo + proc + geheugen besteld, en ik was zo stom om niet te kijken of dat het enige was. Ik had alles in gebouwd en nu bleek dat ook de hdd's en de cd-rom spelers waren getroffen door de oude voeding.

Nu is mijn vraag, zou ik op een 1 of andere manier de data terug kunnen krijgen van die 2 hdd's.

Hij heeft namelijk sinds de bouwvak al geen uitdraai gemaakt van z'n boekhouding

Verwijderd

Ik ben geen expert maar het hangt ervan af wat er kapot is aan de hdd's. Als het bvb. de printplaat is, dan moet je gewoon identiek dezelfde hdd kopen, en de printplaten verwisselen.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Alle denkbare tips en oplossingen staan in de FAQ van dit subforum. Meer kunnen we helaas niet voor jou doen.

Omdat je met dit topic overduidelijk aantoont dat je geen vooronderzoek had gedaan eer je dit topic opende, raad ik je aan om de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) eens aandachtig door te nemen om een beter beeld te krijgen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten :)

Dit topic is gesloten.