[Flash MX & php] Dynamisch menu wordt niet gegenereerd

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus een probleem met een dynamisch menu dat ik creëer. Ik haal mijn variabelen via een php bestand uit een mysql database. Nu kan ik deze ontvangen via Flash in mn eerste pagina met as (deze staat rechtstreeks op een apparte layer in mn scene) nu kan ik deze variabelen niet meer gebruiken in een movieclip (die ook op een apparte layer staat in mn scene).
code en dergelijke staat hier

http://rene.tyne.nl/onlin...topic.php?p=209935#209935

Ik hoop dat iemand hier raad op weet want dit is voor mijn gip en ik zou dit toch graag kunnen oplossen.
Alvast bedankt.
Tristan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-09 18:24

dusty

Celebrate Life!

En vervolgens wordt je probleem opgelost, haal jij je sources van het net af, en heeft deze topic 0,0 waarde.

Ik adviseer je als je wilt dat iemand een zinnig antwoord gaat geven, of zelfs je proberen te helpen, om gewoon met de juiste tags de code waar het probleem zit te posten. Geef ook eens aan wat je zelf al hebt geprobeerd, wat er precies fout ging etc.

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wel ik heb deze middag al welgeteld 5 uur zitten zoeken en dit met 4 man.
Het php gedeelte klopt.
Telkens als ik mn waarden trace binnen mn eerste AS blad krijg ik de juiste waarden terug gestuurd.
Als ik ze echter trace in mn 2e AS blad zijn de waarden telkens Undefined.
Het probleem zit hem dus bij het feit dat hij de variabelen niet van het eerste deel naar het tweede wil doorsturen.
Ik kan niet aanduiden waar het probleem zich bevindt want daar heb ik echt geen enkel idee van.
Als ik mn variabelen zelf definieer in mn eerste blad kan ik ze echter zonder probleem gebruiken op mn tweede blad.
Als ik ze ophaal kan ik ze daar niet meer gebruiken.
Ik heb dus geprobeert deze opgehaalde variabelen over te zetten op een andere variabele en die op men tweede blad te gebruiken maar dit kwam ook nergens uit.

PS: Ik heb dit menu wel in 1 dag geschreven dus denk echt niet dat ik hier de luiaard af hang. En tot een dag of twee geleden had ik nog nooit echt bezig geweest met actionscript dus vind ik dit echt al een goeie vooruitgang.