Toon posts:

Vraagje, computer voor 1000 euro?

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoihoi, ik zit eraan te denken om een nieuwe computer te kopen met een 17 inch monitor (geen flatscreen), die goed meekan met de nieuwste games en die lekker snel grafische applicaties kan runnen. Ik heb hiervoor een budget van 1000 euro, maar niet zo ontzettend veel verstand van computers, dus stel ik jullie de vraag wat voor onderdelen jullie in zo'n computer zouden zetten. Dit hoeft natuurlijk niet in diepe details, maar ik wil bijvoorbeeld graag weten wat voor geheugen, processor, harde schijf en videokaart er in een computer van 1000 euro passen, ervan uitgaand dat zaken zoals keyboard, muis, boxen vrij goedkoop mogen zijn.

Alvast ontzettend bedankt!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05 02:04

SmartDoDo

Woeptiedoe

Ik denk dat --- Voor alle "Hoe is dit systeem?" vragen. --- wel iets voor je is :)

• polo1987
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:55
kijk hier eens naar en vind het zelf een beetje uit:
Tweakers.net Best Buy Guide: editie september 2003

[ Voor 28% gewijzigd door polo1987 op 02-10-2003 19:45 ]

• Fludizz
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
* Fludizz heeft voor iets meer dan 1000 euro ruim 1 jaar geleden een XP2000+ sysje gekocht... het kan dus wel goedkoop, voor goeie informatie over hardware die bij elkaar past en dergelijke moet je eerst bepalen wat voor moederbord je wil, dan kan je aan de hadn van de specificaties opzoeken wat er verder nog in past/kan :)

google en Tweakers.net reviews en dergelijke zijn daar heel handig voor :)

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:12

LopeZ

Too much is never enough

Dit topic is gesloten.