[j2me] Javagames op eigen site.

Pagina: 1
Acties:

• Naj_Geetsrev
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-07-2025
Ik wist niet goed hoe ik hem moest plaatsen maar ik denk dat P&W de meest geschikte locatie is. :).

Ik heb hier een paar javagames op de HD te liggen voor mijn Nokia 3510i en nou had ik een vraagje. Ik heb nog geen datakabel maar ik wil er wel een spelletje uitproberen, kan natuurlijk via WAP. Kan ik die bestanden gewoon naar mijn normale webserver uploaden en dan in WAP opvragen, of heb je een specifieke server nodig?

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04:06

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

ja kan gewoon, mijn telefoon download ze iig automatisch als je de jar gewoon op je website zet en de url intypt op je telefoon (voor zover je het intypen kunt noemen op een telefoon :+)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

Naj_Geetsrev schreef op 02 October 2003 @ 19:27:
Ik wist niet goed hoe ik hem moest plaatsen maar ik denk dat P&W de meest geschikte locatie is. :).

Ik heb hier een paar javagames op de HD te liggen voor mijn Nokia 3510i en nou had ik een vraagje. Ik heb nog geen datakabel maar ik wil er wel een spelletje uitproberen, kan natuurlijk via WAP. Kan ik die bestanden gewoon naar mijn normale webserver uploaden en dan in WAP opvragen, of heb je een specifieke server nodig?
In principe kan apache WML hosten, en dus ook wel javagames als bestanden. Ik weet niet over welk protocol die telefoons werken met het downloaden.

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

dawuss: gewoon HTTP dus :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Naj_Geetsrev
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-07-2025
Ik krijg steeds een time-out op die fucking phone van mij wanneer ik een javagame download. Ik dacht eerst dat zal wel aan de server liggen, het ligt dus ergens anders aan.

Ik wacht wel totdat de kabel binnen is, ik heb al genoeg geld vergooit aan de WAP.

Toch bedankt voor je reactie.

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Had ik ook weleens met mijn 6610. Zorg dat je meer dan voldoende geheugen vrij hebt, en houd er ook rekening mee dat er een maximum grootte zit aan de bestanden die je kunt ontvangen. Dit hangt af van zowel je telefoon als de provider bij wie je belt

Pagina: 1