Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Waar gekleurd plakplastic te halen?

Pagina: 1
Acties:
  • 280 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-11 08:32

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Topicstarter
Ik ben al een tijdje bezig met m'n eerste mod en heb nu eindelijk tijd om 'm eens echt af te maken. Daarvoor ben ik op zoek naar gekleurd plakplastic dat niet doorzichtig is. Ik heb precies de goede kleur al eens gevonden, helaas was dat dus wel doorzichtig en aangezien het op een zwarte achtergrond komt zie je er dan weinig van.

Dit is ongeveer de kleur die het moet krijgen:
Afbeeldingslocatie: http://media.gameparty.net/show/2003/Networkingday_aug_2003/By_Miss_bleu&X_astro_X/casemod/Kaastosti.jpg

Het probleem is dus: waar haal ik zoiets. Ik ben al de hele stad (Haarlem) doorgeweest op zoek, maar nergens hebben ze het liggen...

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Verwijderd

Ik dacht dat dit wel gewoon in winkels te koop was, maar anders kun je het altijd proberen bij een beletteringsbedrijf. Die beplakken meestal ook auto's, waarvoor ze dus zelf de kleur van het plakplastic kunnen maken. Als je een beetje aardig bedrijf vind kun je misschien wel een stukje bij ze kopen.

Bedrijven

Verwijderd

Je kunt ook spuiten ? dat zou ik doen iig ...

Verwijderd

probeer t eens bij de gamma ofzo, daar willen ze wel eens plakplastic hebben, en anders moet je eens de bruna proberen ofzo?
hoewel t waarschijnlijk een moeilijke kleur wordt om aan te komen, t neigt een beetje naar metallic groen toe.

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-11 22:20
Laast zach ik bij formido dat ze blauw kleurig hadden en nee dit was niet het beschermfolie er omheen.

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11 18:01

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Ook kan je kijken bij autozaken zoals Automat. In ieder geval van die bedrijven waar ze van die spullen hebben om je auto te 'verfraaiien'. Van dat doorzichtige plastic wordt ook wel gebruikt voor voorlichten en achterlichten als ik me niet vergis (om die een passend kleurtje te geven bij de auto)

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

JE wilt dus ondoorzichtig folie hebben, je hebt wel van die transparante hele dikke folie, die is door de eigen dikte al flink blurry, maar evt. doe je een stuk crepe papier oid (basisschool knowledge) tussen stukken plexi.

:Y)

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

• DaMightyWackO
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-11 09:13

DaMightyWackO

-=Think Twice=-

metallic
:P

Stickerzaken (van die berijven die ook auto's beplakken ed) Hobby zaken (modelbouw, knutsel ed)

the funniest thing about this particular signature is that by the time you realise it doesn't say anything it's too late to stop reading it

• RePlayer
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-11 20:43
Copyshops, drukkerijen, en zeefdrukkerijen

---

• vehpol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-11 21:53

vehpol

Go Go Gadget!

Modelbouw winkel, is nog wel een goede toevoeging.

Ceci n'est pas une signature!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 28-11 15:44
Anders zaag je gewoon die vorm uit, plexiglas er achter en alles behalve het plexi (doh) zwart spuiten :)
Pagina: 1