Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Ik heb zelf ook een Aopen Dvd+Rw brander nog wel het oude type, de DVRW2412PRO. Het is overigens geen eigen fabrikaat product van aopen (net zoals de meeste branders) maar een Ricoh binnenwerk. De brander bevalt mij uitstekend behalve het erg langzaam uitlezen van gewone dvd's, daar haalt i max. 2.9 speed en moet volgens de specificatie 8x kunnen halen.
In het Oktober nummer van PCM staat een uitgebreide test van dvd branders waaronder ook deze. Ik wil het artikel anders wel even voor je scannen. In geval van interesse: kevin.hulsman AT hccnet.nl
In het Oktober nummer van PCM staat een uitgebreide test van dvd branders waaronder ook deze. Ik wil het artikel anders wel even voor je scannen. In geval van interesse: kevin.hulsman AT hccnet.nl
Somewhere in Europe...
Verwijderd
Ik heb een kennis met de Aopen 4410, en deze bevalt hem goed. Hij maakt zowel data als video DVD's.
En spaceboy, kun je mij de naam van die computerketen even mailen?
hjm.lamers@hccnet.nl
En spaceboy, kun je mij de naam van die computerketen even mailen?
hjm.lamers@hccnet.nl
Ik heb er zelf een bij Norrod gehaald voor 100 euro (retail).
Firmware even updaten van 1.08 naar 1.11 is een aanrader. Voor dat bedrag kn je3 je er niet echt een buil aan vallen (maw KOOPJE).
Firmware even updaten van 1.08 naar 1.11 is een aanrader. Voor dat bedrag kn je3 je er niet echt een buil aan vallen (maw KOOPJE).
[ Voor 73% gewijzigd door Gianni Rombios op 24-10-2003 16:41 ]