Waar kan ik goede info (website) vinden over toekomstige audio - video apperatuur, technieken? Via google kom ik er niet uit. Of welke site gebruiken jullie om up to date and beyond te blijven
Wat bedoel je precies? Welke apparatuur volgende maand uitkomt of wil je weten wat de opvolger van sacd wordt?
Kijk eens op de websites van Philips en Sony (bijvoorbeeld) daar wordt het een en ander beschreven met betrekking tot nieuwe innovaties!
In de audio zit mi. niet veel toekomst meer. Zodra 24bit/192KHz gemeengoed is, kan er wat kwaliteit betreft geen verbetering meer komen. Misschien 'geinige' effectjes met nog meer luidsprekers, maar de WAF-factor hierdoor zal razendsnel afnemen.
De enige vooruitgang zie ik in spullen als music/video on demand en kleinere/draagbaardere apparatuur.
Hiervan blijf je vanzelf up to date als je regelmatig naar Dixons oid loopt
Vanuit de audiofiele hoek verwacht ik weinig vernieuweing. Voor snelle ontwikkeling van gadgets moet je bij te telefoonwinkels en dergelijke zijn.
De enige vooruitgang zie ik in spullen als music/video on demand en kleinere/draagbaardere apparatuur.
Hiervan blijf je vanzelf up to date als je regelmatig naar Dixons oid loopt
Siditamentis astuentis pactum.
Tja de 24/192 techniek zal het waarschijnlijk van de SACD van sony gaan winnen, terwijl er voor de SACD best veel te zeggen valt. Maar het gaat ook niet om het beste product, het gaat om de beste acceptatie. Die is er wel met dvd spelers die 24/192 af kunnen spelen onder de 100 euro... daarvoor zie je nog geen SACD speler voor in de winkel liggen.
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
Verwijderd
volgens mij is de kwaliteit wel in oorde bij sound, maar toch verwacht ik nog wel wat nieuwe hoogstandjes que formaat van speakers. zoals in de toekomst waarschijnlijk de speaker van je laptop je scherm zal zijn. zo vind ik die nieuwe Uni-Q van KEF ook briljant ( http://www.kef.com/technology/whitepaper_q.html ). het zijn 2 speakers in 1. ik heb hier een setje KEF reference model 2 staan, klinkt echt super ...
qua video kun je nog enorm veel verwachten!! denk maar aan die leuke oprolbare schermpjes... enz...
qua video kun je nog enorm veel verwachten!! denk maar aan die leuke oprolbare schermpjes... enz...
Pagina: 1