Ik heb sinds het verlies van mijn Diva mp3 speler een nieuwe nodig.
Nu heb ik op dit moment vrij weinig geld maar zag bij www.inkoopacties.net onderstaande speler staan.
Aomega 256MB

Nou wilde ik weten of het geluid een beetje redelijk is of dat ik beter een nieuwe Diva kan kopen.
Er zijn veel links te vinden via google maar vanwege mijn slechte Chinees ben ik toch genoodzaakt het te vragen.
Nu heb ik op dit moment vrij weinig geld maar zag bij www.inkoopacties.net onderstaande speler staan.
Aomega 256MB

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| - afmetingen : 93x32x20(LxBxH) - Ondersteuning van MP3 of WMA muziek formaat. - Intro functie en verschillende andere functies. - 96x26 matrix LCD scherm. Met blauwe backlight. - ADPCM lange tijd en hoge kwaliteit opnemen. - Afspeeltijd: ongeveer 15 uur op 1 AAA batterij. - 5 verschillende modes: jazz, classic, rock, pop, normal - 32 stappen volume control. - Ondersteuning van alle formaten voor opslag - Direct op de PC aansluiten op de USB. - ondersteuning van: Win98/ME/2000/XP Geen driver nodig (alleen bij win 98 driver nodig) - USB 1.1 |
Nou wilde ik weten of het geluid een beetje redelijk is of dat ik beter een nieuwe Diva kan kopen.
Er zijn veel links te vinden via google maar vanwege mijn slechte Chinees ben ik toch genoodzaakt het te vragen.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something