Toon posts:

gta1 netwerk optie loopt niet lekker

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal,

ik wil thuis met mijn broertje over het netwerk gta1 spelen dus wij hebben het spel allebei geinstalleerd en dan doet de een gather network en de ander join network over tcp/ip lijkt allemaal goed te werken tot we beginnen met spelen, we zien elkaar in het begin nog wel maar als we elkaar uit het oog verliezen dan spelen we opeens voor onszelf ofzo want dan rij ik me broertje over maar hij is dan heel ergens anders op de kaart en andersom.

dus ik denk nou misschien ipx/spx, dat gedaan ,maar precies hetzelfde probleem :|

de puntentelling klopt ook niet bij allebei de protecollen, kan het komen omdat door me router omdat die NAT gebruik???

alvast bedankt

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Over je interne netwerk maakt NAT niets uit, NAT is er voor om te zorgen dat de paketten van internet via je router goed aankomen bij de juiste PC.

Welke versie van Windows hebben jullie allebei? Je moet bij de netwerkinstellingen namelijk ook IPX/SPX installeren voor je het kan gebruiken :)

Verwijderd

Topicstarter
ik zelf heb winXP prof. en me broertje heeft win98.
heb op allebei al ipx/spx geinstalleerd, want ik kan nu zowel over ipx/spx als tcp/ip spelen.

Verwijderd

Topicstarter
dit topic kan gesloten worden, ik heb veel gezocht en gezien dat andere dezelfde problemen hebben en dit komt door de slechte code van gta1 voor multiplayer, ik heb nu gta2 en daar werkt het perfect op :D