Is er een manier zodat ik m'n printer direct op m'n router kan aansluiten zonder tussenkomst van een andere computer die constant aanstaat??
Als je een netwerkprinter hebt wel...
Of je moet een paralelle poort op je router hebben.
Of je moet een paralelle poort op je router hebben.
Wat dacht je van zo'n printersever? Van die kleine apparaatjes met aan de ene kant een NIC en aan de andere kant een LPT of USB interface.
of een netwerk printercentrale ertussen hangen... HP Heeft ze iig... Maar die zijn stervesduur...
Of zelf een router bouwen van een oude pc... Kejje de lpt poort gewoon gebruiken...
Of zelf een router bouwen van een oude pc... Kejje de lpt poort gewoon gebruiken...
jah... scheep die jongen ff op met een stuk troep... Sweex heeft een hoop spullen... En de koper heeft goede hoop dattie die spullen erg snel kan vervangen... Als het uberhaupt werkt...
Alle waar is naar z'n geld.MikeyMan schreef op 02 oktober 2003 @ 19:18:
jah... scheep die jongen ff op met een stuk troep... Sweex heeft een hoop spullen... En de koper heeft goede hoop dattie die spullen erg snel kan vervangen... Als het uberhaupt werkt...
En zo dramatisch is Sweex ook weer niet.
Maar voordat we in een volkomen andere discussie belanden lijkt het me verstandig hier niet verder op door te gaan...
Yup, dat heet een printserver zoals aangegeven.Verwijderd schreef op 02 oktober 2003 @ 18:10:
Is er een manier zodat ik m'n printer direct op m'n router kan aansluiten zonder tussenkomst van een andere computer die constant aanstaat??
Dat was volgens wel te vinden ook met de search hoor
Zie de pricewatch voor verkooppunten:
http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/59/top
Gelieve in het vervolg niet meer zo'n ongefundeerde onzin te plaatsen zonder onderbouwing.MikeyMan schreef op 02 oktober 2003 @ 19:18:
[ Voor 6% gewijzigd door Predator op 02-10-2003 19:47 ]
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()