Topic volgens topic starter ontercht dicht.

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyspoz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 07:47

cyspoz

Relaxed, het zijn maar 1 en 0

Topicstarter
[rml][ php] variabele uit form werkt niet[/rml]

Ik heb inmiddels nog eens een keer duidelijk gezocht maar mijn probleem is nog niet opgelost. Ik denk toch dat er ergens anders zit, waarschijnlijk niet meer in mijn script maar in mijn php configuratie. Helaas heeft de aanpassing in php.ini niet tot verbeteringen geleid. Dus ik geloof dat het dichtgooien van het topic wel een beetje onterecht was. (Geef toe dat ik over die global _veriable = on) heen had gekeken. Maar had dus de search wel degelijk gebruikt.

[ Voor 5% gewijzigd door cyspoz op 02-10-2003 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

Heb je al gezocht op topics die over hetzelfde onderwerp gaan?

Nevermind that! |:(

[ Voor 36% gewijzigd door _the_crow_ op 02-10-2003 18:14 ]

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Tja... ook voor jou geldt: Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Dus even mailen met de moderator van het forum. Geef duidelijk aan waarom je het onterecht vind en wat je motivatie is om het topic weer open te gooien. Kijk voor de zekerheid nog even na of de moderator misschien wel gelijk heeft in zijn sluitmessage. Vergeet niet dat de moderator veel verstand heeft van de materie en ook de FAQ op zijn duimpje kent :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Als jij al dingen hebt geprobeerd, FAQ's hebt gelezen en hebt gezocht, dan is dat slim om dat soort dingen in je openingspost neer te zetten. Op die manier weten mensen wat je allemaal gedaan hebt, en in welke richting je al hebt gezocht. In de FAQ Forumgedrag, en dan met name de kopjes Openingspost en Pre-Topic kunnen je daar stap voor stap mee helpen. Op die manier is de kans dat je iets vergeet neer te zetten vrij klein.

Op deze manier voorkom je natuurlijk twee dingen:
• Een moderator denkt dat jij nog niets geprobeerd hebt, en zelf een beetje eigen inzet is op GoT toch wel een vereiste. Daarom is de kans groot dat je topic dicht gaat. En dat is natuurlijk niet jouw bedoeling.
• Mensen gaan suggesties geven waar jij al naar hebt gekeken. Op die manier krijgen mensen die jou raad proberen te geven constant te horen dat je dat al gedaan hebt, en wordt de zin om jou advies te geven een stuk kleiner.

Het is inmiddels wel duidelijk dat als je een topic hebt dat volgens jou onterecht dicht is, je even moet mailen, maar denk er ook even over na waarom het topic dicht is. Want ze sluiten echt niet omdat ze er gewoon maar zin in hebben ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

En zie tevens de reply van compubiter :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.