(Discontinued) HP Deskjet gezocht (nieuw dus)

Pagina: 1
Acties:

• Vaevictis_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:06
(jarig!)
Hoi,

Weet er iemand nog een winkel die wat oudere HP Deskjets verkoopt, die dus niet meer geproduceerd worden. Dit omdat ik over de nieuwe deskjets 3xxx veel slechte dingen heb gelezen/gehoord.

Ik denk aan een HP Deskjet 960c of een HP Deskjet 995c (met name die laatste).

Zo zie ik hem in de pricewatch staan voor 71 euro ( pricewatch: HP DeskJet 995C (A4, 6,5/0,9 ppm, USB, IR, BT) ), maar op de website van die winkel staat hij er niet meer tussen?

Dus mocht er nog iemand een leuk adresje weten.... Alvast bedankt!

Verwijderd

Waarom ga je niet bijvoorbeeld voor een nieuwe Epson printer, je hoeft toch niet bij HP te blijven hangen?

Verwijderd

Je kunt gewoon de winkel mailen of ze er misschien nog 1 hebben staan. Of dat ze er nog aan kunnen komen.

Maar het is inderdaad makkelijker om gewoon een printer te kopen van een ander merk.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:19

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik heb een HP 5550 die momenteel voor 99 euro te krijgen is geloof ik. Bevalt mij top, werd goed getest in c't en ik heb er meer goeds over gelezen.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Die kleine rotpatroontjes van de nieuwe deskjets zijn wel zomaar leeg, maar itt de patronen van de 900 series zijn deze wel zonder prutsen te hervullen.

sticker eraf, 2 spuiten inkt erin, patroon in de printer en printen maar. Kan zijn dat je driver protesteert omdat je een leeg patroon terugstopt in de printer: plakbandje over linkerkant bovenste pinnetje op cartridgeprint, patroon in de printer doen, plakbandje over rechterkant bovenste pinnetje, cartridge in printer, plakbandjes weghalen, patroon weer in printer. Resultaat: printer weet nix meer van je patroon en zal denken dat ie vol is.

Ben tot nu toe goed te spreken over de kwaliteit van dit beestje hier (HP PSC 2105, printengine van de Deskjet 5550)

Verwijderd

_JGC_ schreef op 02 October 2003 @ 19:58:
Die kleine rotpatroontjes van de nieuwe deskjets zijn wel zomaar leeg, maar itt de patronen van de 900 series zijn deze wel zonder prutsen te hervullen.

sticker eraf, 2 spuiten inkt erin, patroon in de printer en printen maar. Kan zijn dat je driver protesteert omdat je een leeg patroon terugstopt in de printer: plakbandje over linkerkant bovenste pinnetje op cartridgeprint, patroon in de printer doen, plakbandje over rechterkant bovenste pinnetje, cartridge in printer, plakbandjes weghalen, patroon weer in printer. Resultaat: printer weet nix meer van je patroon en zal denken dat ie vol is.

Ben tot nu toe goed te spreken over de kwaliteit van dit beestje hier (HP PSC 2105, printengine van de Deskjet 5550)
Welke inkt gebruik jij dan voor je patronen?
Gebruikt die 5550 ook de 56, 57 en 58 patronen? :+

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Verwijderd schreef op 03 October 2003 @ 03:27:
[...]

Welke inkt gebruik jij dan voor je patronen?
Gebruikt die 5550 ook de 56, 57 en 58 patronen? :+
Ik haal die inkt bij http://www.refillink.nl .
Hier int dorp woont een gast die 10 stuks bijelkaar zoekt, dat bestelt met 10% korting (omdat ie zoveel bestelt elke keer) en dan de verzendkosten door 10 man deelt. Op die manier ben je minder kwijt voor een fles inkt dan op de website staat :)

Voor zover ik weet heeft de 5550 ook die 56, 57 en 58 patroontjes, wat ik kon opmaken uit de C't test van afgelopen zomer. Overigens durf ik diezelfde inkt ook nog wel in de 26 en 27 patroontjes te spuiten van de Deskjet 3420 (of waren het nou 27 en 28 :P)

Verwijderd

Speciaal voor dit topic heb ik me aangemeld, omdat ik denk dat ik deze keer nog een beetje van nut zou kunnen zijn :) (normaal lees ik hier alleen maar)

Als ik mij niet vergis is de HP Deskjet 6122 gewoon een DJ900 in een ander jasje. Werkt met de inktpatronen 45 en 78, waar voor zwart zeker ook goeie refills te krijgen zijn (bijv. Pelikan).

Dit is alleen geen PhotoRET4 maar een PhotoRET3 printer, maar naar mijn mening is die kwaliteit ook goed te slikken.

edit: hier nog even de specsheet

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2003 08:52 ]

• Kirpeknots
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20-05 14:35

Kirpeknots

Wazzup!

Ikheb ook een 5550. Super printer. Snel. Mooie foto's bij fotocartridge. Werkt ook perfect aan mijn Jetdirect kastje. Als ik nu een printer nodig zou hebben zal het weer een 5550 worden.
Pagina: 1